| کد خبر: 73000 |

راهداران سفیران آرامش در جاده‌ها هستند

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران در رزمایش مشترك طرح زمستانه جهت اعزام ماشین آلات راهداری، گشت‌های پلیس‌راه و گروه‌های امدادی همچون هلال احمر، اورژانس به محورهای كوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان كه در فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندركاران در خصوص ایمنی راه‌ها در فصل زمستان عنوان كرد: راهدار سفیر آرامش جاده‌هاست و در ذهن خود چیزی به جز خدمت به هم‌نوع و رفاه و آسایش آن نمی‌اندشید.
 

 حیدر نوروزی در حاشیه این رزمایش عنوان کرد: راهداری عشق خدمت به هم‌نوع بوده و راهدار انسان مخلص و ایثارگری است كه رضایت خدای سبحان و خشنودی و آسایش خاطر همه انسان‌هایی كه در گذر شریان‌های حیاتی كشور یعنی ( راه ) در حال عبور و مرور هستند را همواره در اندیشه پاك و بی آلایش خود قرار داده است.

نوروزی در خصوص فعالیت‌های راهداری این اداره كل افزود: راه و شهرسازی استان در طول سال به طور جاری و ساری در تمامی محورها حضور فعال و طرح ایمنی محورها را در دستور كار خود قرار داده و سعی بر آن دارد با برنامه‌ریزی‌های دراز مدت و كوتاه مدتی كه داشته، بتواند با اجرای پروژه‌ها یی از قبیل روكش آسفالت، نصب علائم، خط‌كشی و ... شرایط بسیار مطلوبی را در زمستان برای جاده‌های استان ایجاد کند تا هیچ راننده و مسافری در طول زمستان در جاده‌ها دچار مشكل نشود.

مدیركل راه و شهرسازی استان گفت: در طول ۱۰۳۱۰ كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۰ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌كنند كه ۳۸۰ نفر از راهداران سخت‌كوش و پرتلاش در قالب ۳۳ اكیپ راهداری زمستانی و با ۲۲۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ كیلومتر از راه‌های برف‌گیر و كوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد. 

نوروزی در خاتمه ضمن اشاره به آمادگی كامل راه و شهرسازی استان در عملیات راهداری زمستانی سال جاری افزود: ذخیره سازی نمك به میزان كافی، تجهیز ماشین آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس و .... از جمله اقدامات درخور توجه این اداره كل در طرح عملیات راهداری زمستانی امسال است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.