| کد خبر: 71974 |

اجرای عملیات احداثباند دوم محور شهرضا به مبارکه در آینده نزدیک

تین نیوز | نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث باند دوم محور شهرضا به مبارکه در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر در آینده نزدیک اجرایی می شود.


عوض حیدرپور صبح شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه تحت عنوان توازن منطقه ای برای شهرضا در نشستی با فرماندار شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت پس از مطالعات لازم نسبت به اختصاص این اعتبار به بخش های با اولویت بالا اقدام شد.

وی افزود: اداره آموزش وپرورش و حوزه راه و شهرسازی به عنوان دو اولویت مهم در قالب این طرح شامل اختصاص اعتبارات مناسب شد و بر همین اساس در آینده نزدیک شاهد بروز آثار این سیاست گذاری هستیم.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی استراتژیک از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، بیان داشت: اجرای طرح شش خطه شدن محور شهرضا به اصفهان به عنوان یکی از اولویت های مهم شهرستان با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون پنج ساله توسعه در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: اجرای طرح باند دوم محور شهرضا به مبارکه در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر با اختصاص اعتبارات مناسب و انجام فرآیندهای انتخاب پیمانکار در مراحل نهایی قرار دارد.

حیدرپور با اشاره به اینکه اعمال تغییر در سطوح مدیریت برخی ادارات شهرضا از سوی مراجع مسئول در دستور کار قرار دارد، افزود: افزایش تعداد رشته های تحصیلی در دو دانشگاه دولتی شهید مدرس و آزاد اسلامی واحد شهرضا به شکل جدی در سال جاری پیگیری و محقق شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه  اجرای طرح توسعه بخش های بهداشتی و درمانی بیمارستان امیرالمومنین (ع) با اختصاص اعتبارات وزارت بهداشت و تعامل خیرین سلامت در شهرضا اجرایی شده است، متذکر شد: مراحل اخذ مجوز ایجاد بخش روانپزشکی در بیمارستان صاحب الزمان (عج) به اتمام رسیده و در آینده نزدیک با پیگیری های شبکه بهداشت و درمان شاهد تحقق این اصل مهم هستیم.

نماینده مردم شهرضا با بیان اینکه اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین منابع آب شرب شهرستان در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: براساس پیش بینی های انجام گرفته باید سیاست گذاری های لازم در راستای  تامین منابع آبی لازم در تابستان سال آینده انجام بگیرد.

وی اضافه کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی شهرضا نیز پیگیری های لازم در خصوص تامین نقدینگی و حل مشکلات مرتبط با بخش گمرک نیز انجام گرفته است.

حیدرپور با اشاره به اینکه حوزه ورزش وجوانان از اهمیت قابل توجهی در تامین آینده کشور برخوردار است، یادآور شد: در قالب اختصاص اعتبارات شهرستانی تمهیدات لازم برای حل مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان شهرضا اتخاذ شده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.