| کد خبر: 66911 |

◄ عرضه سهام و دارایی دو شرکت حمل و نقلی وابسته به مه آفرید و مهرگان امیرخسروی

تین نیوز | سهام و دارایی شرکت ایمن ترابر آریا و داماش ترابر ایرانیان دو شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا از طریق مزایده واگذار می شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روزنامه همشهری، سهام و دارایی شرکت ایمن ترابر آریا و داماش ترابر ایرانیان که از اموال محکومین مه آفرید امیر خسروی و مهرگان امیر خسروی به شمار می رفته اند توقیف و توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز دوشنبه مورخ 4/8/94 از ساعت 14:00 الی 15:00 در محل دادسرای ناحیه 1 الهیه به آدرس خیابان شریعتی- خیابان پل رومی- خیابان شریفی منش – خیابان الهیه از طریق مزایده حضوری به فروش برسد.

شایان ذکر است این مزایده از قیمت ارزیابی شده شروع و به کسانی که بالاتری قیمت را پیشنهاد نمایند واگذار خواهد شد. ده درصد از قیمت پیشنهادی از برنده مزایده اخذ و به حساب شماره 0108116784000 نزد بانک ملی شعبه کاخ دادگستری واریز خواهد شد و خریدار موظف است باقیمانده ثمن مورد مزایده را ظرف یک ماه پرداخت نماید، در غیر این صورت بدوا هزینه های انجام شده از سپرده اخذ و الباقی به نفع دولت ضبط می شود.

متقاضیان می توانند قبل از موعد مزایده در مورد پرونده به دادسرای واقع در انتهای اتوبان یادگار امام- زیر پل شهید ابوالفتحی- خیابان کچویی- جنب درب اصلی بازداشتگاه اوین- دادسرای شهدی مقدس-دفتر اجرای احکام پرونده فساد کلان اقتصادی مراجعه تا موجبات بازدید از اموال فراهم گردد.

مشخصات کامل واگذاری این دو شرکت فعال در حوزه حمل و نقل به قرار ذیل است:
 

ردیف نام شرکت تعداد سهام قابل واگذری ارزش پایه هر سهم(ریال) ارزش کل پایه سهام/ دارایی های قابل واگذاری (ریال) نسبت کل سهام واگذاری به کل سهام
1 داماش ترابر ایرانیان 1000 35،555،000 35،555،000،000 100 درصد
2 ایمن ترابر آریا 85 944،780،000 80،306،300،000 85 درصد
 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.