| کد خبر: 6314 |

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل شهرسازی خراسان رضوی، معارفه شد

تین نیوز | با حكم مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا خجسته به عنوان سرپرست مدیریت راهداری این اداره كل منصوب شد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در جلسه معارفه سرپرست جدید مدیریت راهداری این اداره كل و تقدیر از زحمات صنیعی، مدیر سابق این اداره که با حضور مدیران ارشد و روسای ادرات ستادی اداره كل  برگزار شد، محمدرضا اخوان عبداللهیان، مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: با برنامه‌های اجرایی در سال جدید باید بیشترین امنیت و کمترین تلفات جاده ای را برای مسافرین فراهم کنیم.
 
اخوان عبداللهیان با بیان اینكه استان خراسان رضوی به لحاظ موقعیت خاص و جایگاه سیاحتی، زیارتی و حمل و نقلی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و دارای مسیرهای پرترددی است؛ اظهار داشت: همجوار بودن و قرار داشتن در مسیر ارتباطی مرزی بر اهمیت حمل و نقلی این استان می افزاید كه این امر، اهتمام جدی‌تر برای فراهم كردن شرایط حمل و نقل ایمن و روان را می‌طلبد.
 
وی اظهار داشت: ایمنی مسافرانی که از محورهای استان خراسان رضوی  عبور می کنند، از اهمیت وافری برخوردار است و با برنامه ریزی های حساب شده باید امنیت در طول جاده ها را تأمین کرد. 
 
مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به این که اگر فعالیت های خود را با در نظر گرفتن شاخصه رضایتمندی مردم بررسی کنیم می توان گفت کار مفیدی انجام داده ایم، بیان کرد: تلاش ما ارتقاء ایمنی جاده ها و در نتیجه آن حفظ حقوق شهروندی است. 
 
در این جلسه ابراهیم صنیعی، مدیر پیشین راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش راهداری استان پرداخت و گفت: بخش راهداری همیشه در راستای امنیت جاده ها و آسایش مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از هیچ کوشش و ایثاری دریغ نکرده است. 
 
وی افزود: تلاش ما در راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، خدمت به مردم در جهت افزایش رضایت آنان بوده و این مهم جز با مشارکت همکاران راهدار امکان پذیرنبوده و نیست.
 
در این مراسم همچنین علیرضا خجسته، مدیر جدید راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن بیان برنامه‌های خود، گفت: وجود مسیرهای پرتردد، شرایط جمعیتی استان و وجود بارگاه منور حضرت رضا (ع) در این استان نشان‌دهنده جایگاه حساس و تأثیرگذار راهداری است كه باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف علاوه بر ارتقای سطح خدمات، شرایط مطلوبتری را در استان برای تردد ایمن، روان و اقتصادی فراهم كرد.

وی توجه و نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط برای توسعه حمل و نقل، موجب شتاب بیشتر و فراهم شدن زمینه مناسب برای پیشبرد برنامه ها خواهد بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.