| کد خبر: 57178 |

راه دسترسی بازارچه مرزی سومار آماده بهره برداری است

تین نیوز | مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آماده بهره برداری بودن راه دسترسی بازارچه مرزی سومار خبر داد و گفت: این پروژه براساس برنامه زمانبندی پیش رفته و آماده افتتاح است.
 
عبدالله بهادری از تکمیل پروژه راه دسترسی بازارچه مرزی سومار در استان کرمانشاه خبر داد.
 
وی زمان آغاز این پروژه را نیمه دوم سال ۹۳ اعلام کرد و گفت: این پروژه طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و قرار بود که تیر ماه سال ۹۴ به بهره برداری برسد که خوشبختانه اوایل خرداد ماه امسال عملیات اجرایی آن به اتمام رسید.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه را هشت میلیارد تومان اعلام کرد.
 
وی از نصب دو دستگاه پل بر روی رودخانه فصلی واقع در محل این پروژه خبرداد و گفت: هم چنین ۲۱۰۰ متر راه این پروژه آسفالت شده است.
 
بهادری  از احداث دو دستگاه آبنما نیز طی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: یک دستگاه آن با تعداد ۶۱ باکس دهانه ۳*۳ و دیگری با ۳۸ باکس دهانه ۳*۳ روی رودخانه فصلی واقع در این مسیر احداث شده است.
 
وی همچنین حجم عملیات و خاکبرداری پروژه را ۱۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و از انجام ۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی، ۳۵۰۰ متر مکعب بیس، ۳۸۰۰ متر مکعب ساب بیس طی این پروژه خبر داد.
 
این مسئول همچنین از اجرای ۱۴ هزار متر مکعب بتن ریزی شامل پی سازی، دیوارهای برگشتی و  بتن روی پل نیز طی این عملیات خبر داد.
 
بهادری به صرف ۲۵۰۰ تن آسفالت برای این پروژه اشاره کرد و گفت: نصب سوله و ساخت هفت دستگاه آبرو دو متری، شامل چهار دستگاه لوله ای و سه دستگاه دالی از دیگر اقداماتی است که در عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است.
 
وی یادآور شد: اجرای این پروژه طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و حتی توانستیم پیش از برنامه زمانبندی تعیین شده یعنی پایان خرداد آن را به بهره برداری برسانیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.