| کد خبر: 57068 |

جاده فیروزآباد - خلخال امسال زیر بار می‌رود

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به اردبیل و افتتاح چندین پروژه عمرانی این شهرستان به خلخال رفت و در جلسه‌ای که در فرمانداری این شهر برگزار شد به بررسی و حل مشکلات این شهرستان پرداخت.
 
به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست که خدابخش استاندار اردبیل، حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، حیدری مدیر کل اداره راه و شهرسازی اردبیل حضور داشتند جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی و نظری فرماندار شهرستان خلخال به بیان مشکلات این شهرستان در زمینه ساخت محورهای مواصلاتی منتهی به خلخال پرداختند.
 
در ادامه وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه از شهرستان خلخال و جاده‌های منتهی به آن بازدید کرده است گفت: به رغم تنگناهای مالی اقدامات خوبی در حوزه راهسازی در این شهرستان انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال جاده فیروزآباد به خلخال زیر بار می‌رود و ارتباط خلخال به سرچم برقرار می‌شود ادامه داد: همچنین قطعه چهارم فیروز آباد به خلخال را به جای آن که از خارج شهر به صورت کمربندی احداث کنیم از داخل شهر عبور می‌دهیم که به نفع گردشگری منطقه است.
 
آخوندی با اشاره به همکاری وزارت راه و شهرسازی و شهرداری خلخال در زمینه آسفالت معابر مسکن مهر این شهر بر اجرای بهسازی محور اسالم به خلخال از سوی سازمان راهداری تأکید کرد.
 
عباس آخوندی پیش از شروع این نشست از محورهای فیروزآباد- خلخال که در ۳۲ کیلومتر  و در سه قطعه در حال اجراست، جاده خلخال - اسالم و .. بازدید کرد.
 
اظهارات وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران
 
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان خلخال در فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های راهسازی بسیار خوبی در این شهرستان در حال اجراست.
 
وی با اشاره به درخواست مردم این منطقه در سال‌های گذشته مبنی بر ساخت محورهای مواصلاتی به شهرستان‌های اطراف خلخال اظهار کرد: ۳۰ کیلومتر از محور فیروزآباد به خلخال پاییز امسال به بهره برداری می رسد، همچنین بهسازی بخشی از این مسیر را از داخل شهر با همکاری شهرداری اجرا می کنیم.
 
آخوندی با اشاره به ساخت جاده دوبانده خلخال به اسالم که به زودی به بهره برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: بهسازی این مسیر نیز در حال اجراست و زیرساخت های روشنایی آن به اتمام رسیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.