| کد خبر: 50967 |

فعالیت ۴۴ ایستگاه فعال آماربرداری مبداء و مقصد در استان فارس

تین نیوز | ناظر ارشد اجرای طرح مبداء و مقصد حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: طرح آمارگیری مبداء و مقصد به دلیل گستردگی جغرافیایی، حجم تردد انواع وسائط نقلیه و طول راه‌های استان از اهمیت ویژه‌ای در سطح كشور برخوردار است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس، سعید پروین حقیقی رئیس اداره برنامه‌ریزی و فناوری اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های فارس  با اعلام این مطلب گفت: طرح آماربرداری مبداء- مقصد از 16 تا 20 اردیبهشت ماه سال جاری (همزمان با سراسر كشور) با فعالیت بیش از 1200 پرسشگر در 22 نقطه از راه‌های استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهم اهداف پیش‌بینی شده در این طرح افزود: ساماندهی در شیوه‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای اعم از كالا، مسافر و ترانزیت، ایمن‌سازی عبور و مرور و كاهش تصادفات جاده‌ای و تهیه و تبیین الگوهای جدید در سفرهای انواع وسائط نقلیه از جمله اهداف تعریف شده این طرح است.

ناظر ارشد اجرای طرح مبداء و مقصد حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین با اشاره به این مطلب كه فارس با دارا بودن 7 هزار كیلومتر راه اصلی و بزرگراه و فعالیت 44 ایستگاه، سومین استان از نظر تعداد ایستگاه‌های فعال آماربرداری در سطح كشور است، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال با همكاری بخش خصوصی (پیمانكار طرح)  به ‌مدت چهار روز در سطح جاده‌های استان اجرا می گردد.

مهندس پروین حقیقی همچنین ضمن درخواست همكاری عموم رانندگان و سایر دستگاه‌های اجرائی مرتبط بویژه قرارگاه‌های پلیس راه شمال و جنوب استان در اجرای مؤثر طرح گفت: اطلاعات میدانی جمع‌آوری شده در این طرح صرفاً به منظور برنامه ریزی دقیق، مناسب و به روز و انجام تحلیل‌های آماری است و حریم خصوصی افراد پرسشگر حفظ خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.