| کد خبر: 5032 |

محور خلخال - فیروزآباد به سرعت تکمیل می شود

تین نیوز | استاندار اردبیل گفت: امسال با بودجه ملی و استانی تلاش می کنیم تا محور خلخال-فیرزآباد که شاهرگ جنوب استان اردبیل است تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
 
مجید خدابخش در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: تلاشمان بر این است تا در 4 نقطه استان اردبیل محورهای ارتباطی و مواصلاتی 4 بانده شده تا از تلفات و تصادفات جرحی و فوتی کاسته شود.
 
وی با بیان اینکه در این زمینه راهکارهای مناسب پیش بینی شده تا امکان بهسازی و ارتقای جاده ها فراهم آید، افزود: با توجه به اینکه جنوب استان اردبیل خط ارتباطی برای اتصال این استان به استان های زنجان و گیلان است تلاش می کنیم تا محور ارتباطی در این منطقه توسعه یابد.
 
استاندار اردبیل گفت: برای کاهش کاستی های اقتصادی درمناطق مختلف استان تلاش می کنیم تا با رفع ظعف ها و نواقص امکان توسعه همه جانبه استان اردبیل به شکل فراگیر فراهم آید.
 
خدابخش تصریح کرد: وضعیت مالی استان رو به بهبود است و برای نزدیک کردن وضعیت توسعه منطقه جنوب به سایر مناطق  استان اقدامات مناسب صورت می گیرد.
 
وی بیان کرد: خوشبختانه شهرستان خلخال از رشد فرهنگی مناسبی برخوردار است که امیدواریم این روند در زمینه  توسعه عمرانی و زیربنایی  این شهرستان نیز محقق شود چرا که به لحاظ ظرفیت های موجود، برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی خلخال، نگاه به این شهرستان نگاه ویژه ای است.
 
رئیس شورای اداری استان تشریح کرد: خلخال با وجود قدمت تاریخی، فاقد راه مناسب  است و بهره مندی از جاده اصلی ایمن و استاندارد از حقوق مسلم اهالی این شهرستان است.
 
خدابخش که از راه خلخال - فیروزآباد بازدید می کرد، اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این محور ارتباطی که به عنوان راه اصلی برای دسترسی مردم به مرکز استان و کشور محسوب می شود تمام توان خود را به کار می گیریم .
 
استاندار اردبیل گفت: این پروژه در چهار قطعه و با به کارگیری سه پیمانکار توانمند در حال اجرا بوده و با تکمیل پل بزرگ احداثی در قطعه دو این راه امسال عبور و مرور از آن برقرار می شود.
 
وی با بیان این که از مسیر 32 کیلومتری این راه در سال های گذشته پنج کیلومتر آسفالت شده است، افزود: در صورت تامین اعتبار لازم برای آسفالت کامل این مسیر اصلی، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
 
استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به عبور این راه از یک منطقه معتدل در جنوب استان، با تکمیل و بهره برداری از آن می تواند به عنوان یکی از شریان های ارتباطی استان اردبیل با استان های همسایه و مسیر دسترسی به مرکز کشور مورد استفاده قرار گیرد.
 
خدابخش در سفر خود به خلخال، از راه خلخال به فیروزآباد، پروژه راه خلخال به درام در استان زنجان، سد خانقاه بفراجرد، کارخانه سیمان خلخال، پروژه گردشگری اندبیل و سد معیشتی روستای بلیل بازدید و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی و مشکلات فراروی این پروژه ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.