| کد خبر: 48107 |

بازگشایی ۳۹۰ انسداد مقطعی راه‌ها توسط راهداران در ایام نوروز / ۱۱۰۳محور مواصلاتی تحت پوشش خدمات راهداری نوروزی قرار داشت

تین نیوز | مانور نوروزی راهداری مديركل دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در ۲۱ استان کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۳۹۰ مورد انسداد مقطعی به وجود آمد که بلافاصله راهداران وارد عمل شدند و مسیرها را باز کردند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی ناویدرباره عملکرد راهداران در ایام طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردین امسال ۱۲ هزار و ۸۰۰ راهدار و ۷ هزار دستگاه ماشین‌آلات در قالب ۱۴۰۰ اکیپ راهداری آماده‌باش بودند و در صورت لزوم به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.
 
وی افزود: ۷۰۰ اکیپ امدادی نیز در راه‌های شریانی و پرتردد به خودروهای در راه مانده خدمات دادند یا آنها را برای رفع نقص به نزدیک‌ترین تعمیرگاه منتقل کردند.
 
مديركل دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به  ۱۶۰۰ گشت شبانه‌روزی راهداران در ایام اجرای طرح نوروزی ادامه داد: هزار و ۱۰۳ محور آزادراهی٬ بزرگراهی٬ راه اصلی و فرعی به طول ۹۴ هزار کیلومتر تحت پوشش خدمات نوروزی راهداری قرار داشتند.
 
وی با بیان اینکه ۶۰۹ راهدارخانه سیار و ثابت آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را به علت انسداد مقطعی راه‌ها٬ نقص فنی خودرو یا رفع خستگی رانندگان داشتند افزود: از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۴ فروردین امسال در ۲۱ استان بارش برف و باران اتفاق افتاد که ۳۹۰ مورد انسداد مقطعی به علت ریزش کوه٬ برف٬ سیل٬ باران شدید و مه‌گرفتگی به وجود آمد که بلافاصله راهداران وارد عمل شدند و مسیرها را باز کردند. از این میزان انسداد مقطعی ۸۵ مورد مربوط به ریزش کوه و ۹۲ مورد به علت بارش برف بود.
 
ناوی یادآور شد: بیشترین ریزش کوه در محور هراز٬ چالوس و لواسان و بیشترین انسداد مقطعی به علت بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی٬ اردبیل٬ چالوس و هراز گزارش شد.
   
   

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.