| کد خبر: 47238 |

تمام راه‌های اصلی و فرعی کردستان باز است

تین نیوز | مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با وجود بارش برف و کولاک شدید با تلاش عوامل راهداری تمامی محورهای اصلی و فرعی استان باز است.

محمدراشد مدرس‌گرجی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد بارش برف و باران در سطح شهرهای مختلف استان بودیم که این مهم تا حدودی تردد در مسیرها را کند کرد.
 
وی با بیان اینکه بارش برف در برخی نقاط به 20 سانتی‌متر رسید اما خوشبختانه با تلاش راهداران مشکلی در بحث مسدود شدن راه‌ها نداشتیم، افزود: برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای اصلی و فرعی استان به صورت ویژه در دستور کار راهداران قرار گرفت و اقدامات لازم در این راستا انجام شده است.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی استان جزء محور سروآباد ـ پاوه گردنه تته باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.
 
مدرس‌گرجی با بیان اینکه در راه‌های روستایی نیز هیچ مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل راهداری و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی مسیرهای روستایی نیز کاملا باز بوده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.
 
به گفته وی، بیش از 100 نفر مسافر در راه‌مانده که به دلایل مختلف در مسیرهای اصلی و فرعی گرفتار برف شده بودند، در راهداری‌ها اسکان داده شدند.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان در مورد مشکلات و محدودیت‌ها خدمات‌رسانی در حوزه راهداری در استان نیز اظهار کرد: با توجه به کمک‌هایی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نمود بخشی از مشکلات این حوزه رفع شد.
 
مدرس‌گرجی خاطرنشان کرد: با وجود کمک‌هایی که صورت گرفته در حال حاضر حوزه راهداری استان بیش از 4 میلیارد تومان در زمینه برف‌روبی و ماشین‌آلات به بخش خصوصی بدهکار هستیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تامین این اعتبار بتوانیم بستر خدمت‌رسانی بیشتر را به مردم داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.