| کد خبر: 4661 |

افزایش ایمنی تردد در محور فریمان - تربت جام با افتتاح کنارگذر تربت جام

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی در روزهای پایانی هفته جاری علاوه بر سفر به استان خراسان شمالی با حضور در خراسان رضوی كنار گذر تربت جام را افتتاح و ضمن عزیمت به باخزر و تایباد از گمرك و پایانه‌های مرزی دوغارون نیز بازدید خواهد كرد.
به گزارش تین نیوز از  مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیر كل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در آستانه سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان و بهره برداری از كنار گذر تربت جام گفت: پروژه قطعه سوم باند دوم محور مشهد – فریمان – تربت جام به طول 12 كیلومتر یكی از كنارگذرهای مهم كشور است كه اهمیت ویژه ای دارد. فاز دوم این كنارگذر به طول 20 كیلومتر حلقه اتصال جاده فریمان به تربت جام است كه همزمان افتتاح خواهند شد.
وی افزود: ساخت این دو كنار گذر از سال 1383 آغاز شده و پس از تلاش فراوان همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی بهره برداری خواهند شد.
اخوان عبداللهیان اظهار كرد: حدود 15 میلیارد تومان برای كنارگذر تربت جام و حدود 20 میلیارد تومان برای كنارگذر فریمان اعتبار صرف شده است.
این مقام مسئول اظهار كرد: كنارگذر تربت جام ارتباط شهری «تربت جام» با «تایباد» و «تربیت حیدریه» با «باخرز» را برقرار می كند.
وی با بیان این كه افتتاح این پروژه كمك زیادی به ساماندهی محور ترانزیتی منطقه می كند، گفت: افتتاح این كنار گذركمك می كند تا ارتباطات بین شهری در این محورها از امنیت بیشتری برخوردار شوند. ضمن اینكه در گذشته برای عبور از این مسیر باید از داخل شهر تربت جام عبور می‌كردند اما با افتتاح این كنار گذر از حجم ترافیك داخل تربت جام نیز كاسته خواهد شد.
اخوان عبداللهیان گفت: پس از انتصاب دكتر آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی شاهد تسریع در روند اجرای پروژه بودیم به گونه ای كه بخشی از مطالبات معوقه پرداخت شده و بخش دیگر نیز پرداخت خواهد شد.
 
بازدید از پایانه مرزی دوغارون
همچنین وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان خراسان رضوی از گمرك و پایانه مرزی دوغارون نیز بازدید خواهد كرد.
مدیر پایانه مرزی دوغارون در استان خراسان رضوی در خصوص برنامه وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پایانه مرزی و گمرك دوغارون گفت: در پایانه مرزی دوغارون سالن تجاری و سایت تجاری راه اندازی شده است. در این سایت و سالن، تشریفات مرزی كالا و وسایل نقلیه صورت می گیرد.
این مقام مسئول گفت: تمامی اعتبارات تاسیسات و پروژه‌های عمرانی پایانه مرزی دوغارون از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.