| کد خبر: 45286 |

شاخص بهره‌مندی راه‌های روستایی دهگلان از آسفالت به ۶۲ درصد می‌رسد

تین نیوز | فرماندار دهگلان با اشاره به اینکه عملیات آسفالت راه‌های روستایی دهگلان سال آینده ادامه می‌یابد گفت: با محقق شدن برنامه‌های آسفالت راه روستایی شهرستان، شاخص بهره‌مندی راه روستایی دهگلان از آسفالت سال آینده به ۶۲ درصد می‌رسد.
 
یحیی نظری صبح امرور در جلسه بررسی مشکلات راههای روستایی شهرستان دهگلان که درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه عملیات آسفالت راه‌های روستایی شهرستان دهگلان سال آینده ادامه می‌یابد اظهار داشت: با محقق شدن تخصیص اعتبار 25 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان دهگلان آسفالت می‌شود.
 
وی گفت: از 5 پروژه راه‌سازی در شهرستان دهگلان 4 پروژه آن در دست مناقصه بوده و مناقصه بازگشایی و تعیین تکلیف شده است و یک پروژه باقیمانده هم تصویب قیمت و بازگشایی می‌شود.
 
فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل راه روستاهای تازه‌آباد کانی گلزار، کانی عینعلی، چرخه‌بیان، کروندان، حاجی‌پمق، شعبانی، سعیدآباد، ، عباسجوب، ناصرآباد، آرزند و آسیابجوب چیلک در بخش مرکزی  و زاغه از توابع بخش بلبان آباد است.
 
وی گفت: تا کنون بیش از 60  اعتبارات این طرح‌ها تخصیص یافته و با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت راه این روستاها آغاز خواهد شد.
 
نظری افزود: ظرف سال‌های 91 تا 93 نزدیک به 40 کیلومتر از راه‌های دهگلان آسفالت شده و در برنامه امسال با محقق شدن تخصیص اعتبار 25 کیلومتر راه روستایی این شهرستان آسفالت می‌شود و پیش بینی می‌شود با محقق شدن برنامه‌های آسفالت راه روستایی شهرستان شاخص بهره‌مندی راه روستایی دهگلان از آسفالت به 62 درصد برسد که رقم مناسبی است.
 
وی خاطر نشان کرد: در حوزه راه‌های شهری هم حدود یک کیلومتر در ورودی سنندج به دهگلان که دو طرفه است تمام شده و با پیگیری انجام شده در هفته گذشته توانستیم برای اتمام طرف دیگر آن اعتبار اخذ کنیم.
 
فرماندار شهرستان دهگلان تسطیح و شن ریزی راه روستایی زاغه را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های دولت در شهرستان دهگلان اعلام کرد و گفت: این امر سال آینده محقق خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.