| کد خبر: 45256 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ تسویه حساب بدهی پیمانکاران در سال ۹۴/۲۰ درصد عوارضی ها به خدمات راهداری اختصاص می یابد

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش بودجه سازمان راهداری در سال 94 گفت: اولویت اصلی ما در سال آینده تسویه بدهی های گذشته با پیمانکاران است.

داوود کشاورزیان در حاشیه نشست هماهنگی مدیران راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به ارزیابی عملکرد این سازمان در حوزه راهداری در سال 94 اظهار داشت: تا کنون 10 میلیون تن روکش آسفالت، 8 میلیون و 750 هزار مترمربع عملیات لکه گیری، 6 میلیون و 500 هزار متر درزگیری، 2 هزار و 730 کیلومتر عملیات حفاظتی، 72 هزار و 500 کیلومتر عملیات خط کشی سرد و گرم، رفع 645 نقطه حادثه خیز، تعمیرات اساسی 224 دستگاه پل، توسعه احداث و مرمت 68 باب راهدارخانه و احداث 60 باب انبار شن و نمک صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به پیش بینی انجام شده در خصوص سال 94 بیان داشت: اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 94 ارتقای ایمنی است و برای آن هیچ گونه کمبودی نباید وجود داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت آخر ما روکش آسفالت است، خاطرنشان کرد: عملیات ایمنی راه شامل احیای خط کشی، اصلاحات تابلوها، شیب، شانه خاکی، تقاطع و دوربرگردان می شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه بیان داشت: علاوه بر افزایش سالانه 15 تا 20 درصدی اعتبارات راهداری، بر اساس یکی از مصوبات مجلس، 20 درصد از عوارضی ها به خدمات راهداری اختصاص می یابد.

همچنین پیش بینی ما برای اعتبارات بخش راهداری در سال 94، حدود 600 تا 700 میلیارد تومان بوده است که در مصوبه ردیف بودجه مبلغ 650 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در کمیسیون تلفیق نیز، 500 میلیارد تومان برای تجهیز راهداری به منظور انجام وظایف جاری و مدیریت بحران اختصاص یافته است.

کشاورزیان با اشاره به تجهیز راهدارخانه ها یادآور شد: با توجه به کمبود اعتبار سازمان ادارات تابعه نیز از منابع استانی خود در خصوص تجهیز راهدارخانه ها به منظور آمادگی در زمان وقوع حادثه و بحران حمایت می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درادامه با توجه به بدهی سازمان به پیمانکاران بخش راهداری تصریح کرد: اولویت اصلی ما در سال 94 تسویه بدهی های گذشته به پیمانکاران به منظور حضور قدرتمند و اشتیاق بیشتر برای مشارکت در انجام پروژه های آتی خواهد بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.