| کد خبر: 44007 |

شناسایی ۲۶۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور

تین نیوز | مدیرکل دفتر ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از شناسایی 2600 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور خبر داد.
 
ناوی در چهل و ششمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز در  مقر مرکزی پلیس راهور ناجا برگزار شد، با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: از مهندسان مشاور خواستیم که از راه‌های پرترافیک کشور بازدید کرده و نواقص آن را به ما بگویند که در حال حاضر در حال رفع مشکلات هستیم.
 
وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته 22 هزار کیلومتر خط‌کشی در راه‌ها انجام شده است، گفت: این اقدام هزینه‌ای حدود 30 میلیارد تومان در بر داشته است.
 
مدیرکل دفتر ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: همچنین به منظور آمادگی برای اجرای طرح نوروز 2600 نقطه حادثه‌خیز را آشکارسازی کرده و تا پایان سال این تعداد به 3200 نقطه خواهد رسید. همچنین در طول این مدت 130 نقطه پرتصادف را نیز اصلاح کردیم.
 
ناوی با بیان اینکه 500 هزار متر مربع لکه گیری در سطح جاده‌های کشور انجام شده است، اظهار کرد: همچنین 760 کیلومتر روکش آسفالت انجام داده‌ایم و 54 پارکینگ و توقف‌گاه که دارای بیشترین توقف مسافران بود را نیز آسفالت کردیم.
 
به گفته مدیرکل دفتر ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور 800 راهدارخانه نیز در طول نوروز برای استفاده مسافران نوروزی آماده‌سازی و مهیا شده است.
 
وی با بیان اینکه اکیپ‌های زمستانی در محورهای برف‌گیر تا بیستم فروردین‌ماه سال آینده مستقر خواهند بود، گفت: در اجرای طرح ترافیکی نوروزی، سازمان راهداری با 11 هزار راهداری، 9 هزار دستگاه ماشین‌آلات ترافیکی و 700 اکیپ امدادی برای رفع نواقص خودروها در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.
 
مدیرکل دفتر ماشین‌آلات و تجهیزات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: در مجموع نسبت به طرح نوروزی سال گذشته، 20 درصد در استقرارهایمان افزایش داشته‌ایم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.