| کد خبر: 39063 |

بندر گناوه بیشترین رشد حمل و نقل کالای کانتینری کشور را داشته است

تین نیوز | مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر گناوه بیشترین رشد حمل و نقل کالای کانتینری کشور را داشته است.
 
محمد راستاد صبح دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رییس اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه بنادر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی زمینه توسعه بنادر استان را فراهم سازیم.
 
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین با حضور رئیس جمهور در بوشهر، اضافه کرد: بندر گناوه از بنادر مهم استان بوشهر است و به عنوان دومین بندر مهم تجاری استان بوشهر است که به منظور توسعه آن تلاش‌ها و اقدامات زیادی صورت گرفته است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از دسترسی دریایی و پسکرانه مناسب به عنوان شاخص‌های مهم ارزیابی بنادر یاد کرد و افزود: به منظور توسعه بندر گناوه طرح ساماندهی خور در دستور کار قرار گرفته است و زمینه بهبود وضعیت امکانات و فضای خدماتی و عملیاتی آن انجام شده است.
 
وی با اشاره به ارتقای کامل امکانات و زیربناها در بنادر استان بوشهر، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب بندر گناوه فعالیت در عرصه حمل و نقل و مسافر دریایی گناوه به خارگ است.
 
راستاد با بیان اینکه بندر گناوه بیشترین رشد حمل و نقل کالای کانتینری را در بین بنادر کشور داشته است، گفت: دولت توجه ویژه‌ای به حمل و نقل و تجارت دریایی دارد و طرح‌های مهمی در این راستا در استان بوشهر اجرا می‌شود.
 
وی در ادامه با تقدیر از رئیس سابق اداره بندر و دریانوردی گناوه، افزود: اسعدی رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی گناوه از نیروهای پرتوان، با انگیزه و خوش‌فکر این اداره کل است که امیدواریم با تلاش ایشان شاهد تحقق اهداف و برنامه‌ها در بندر گناوه باشیم.
 
نورالله اسعدی رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه نیز در این آئین اظهار داشت: امیدوارم با همکاری و همراهی مدیرکل و مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و مسئولان شهرستان گناه شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر و اجرای ماموریت‌ها در گناوه باشیم.
 
در این آئین با تقدیر از تلاش‌های محمد فاتحی رئیس سابق  اداره بندر و دریانوردی گناوه،  نورالله اسعدی به عنوان رئیس جدید اداره بندر و دریانوردی شهرستان گناوه معارفه شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.