| کد خبر: 38920 |

دو‌بانده کردن جاده زنجان - کتله‌خور تسریع شود

تین نیوز | عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به دوبانده شدن جاده زنجان کتله خور گفت: دو‌بانده کردن جاده زنجان کتله خور تسریع شود.
 
سید جعفر ایوار با بیان اینکه در راستای ایجاد طرح جاده گردشگری در استان زنجان جاده زنجان- کتله خور دوبانده می‌شود، اظهار داشت: 15 کیلومتر از این جاده ایجاد شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه غار کتله خور یکی از زیبا‌ترین غار آهکی جهان و از جاذبه‌های گردشگری سلطانیه است، عنوان کرد: با توجه به افزایش بازدید‌کنندگان از این غار نیاز به دوبانده کردن جاده زنجان کتله خور بود.
 
عضو شورای عالی استان‌ها به اهمیت تسریع در دوبانده کردن این جاده اشاره کرد و افزود: با توجه به پایان سال و فرارسیدن عید با افزایش مسافر و بازدید‌کننده مواجه می‌شویم که با دوبانده شدن این جاده مسافران مشکلی برای تردد در این مسیر به وجود نمی‌آید.
 
وی با اشاره به مشکلات جاده زنجان کتله خور تصریح کرد: با دوبانده شدن این مسیر شهروندان و توریست‌ها رغبت بیشتری برای بازدید از زیبا‌ترین غار آهکی جهان نشان می‌دهند.
 
ایوار با بیان اینکه شهرستان سلطانیه جاذبه‌های گردشگری زیادی داشته و به عنوان قطب گردشگری استان زنجان محسوب می‌شود، ابراز کرد: ساماندهی این جاذبه‌های گردشگری باید در اولویت برنامه‌های مسئولان استانی قرار گیرد.
 
وی به نابودی برخی آثار تاریخی در شهرستان سلطانیه اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم توجه و مدیریت نادرست برخی آثار تاریخی این شهرستان در حال نابودی است.
 
عضو شورای عالی استان‌ها به ساماندهی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان سلطانیه اشاره کرد و یادآور شد: ساماندهی چشمه شاه بلاغی، گنبد سلطانیه و اماکن تاریخی در کارگروه جاده گردشگری مورد تصویب قرار گرفت.
 
وی خاطر نشان کرد: برای افزایش جذب گردشگر در شهرستان سلطانیه ساماندهی بقاء تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در اولویت قرار گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.