| کد خبر: 37490 |

۵ قطعه باند دوم بزرگراه بندرلنگه - پارسیان به بهره برداری می رسد

تین نیوز | معاون عمرانی استانداری هرمزگان از بهره برداری پنج قطعه باند دوم بزرگراه بندرلنگه ـ پارسيان در آینده نزدیک خبر داد.
 
بابک تراکمه ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بزرگراه بندرلنگه - پارسیان در جمع مجریان و كارشناسان این پروژه بر رفع مشكلات تاكید و برای بهینه نمودن و تسریع در روند اجرایی پروژه نقطه نظرات خود را بیان كرد.
 
تراكمه گفت: ۵ قطعه باند دوم بزرگراه بندرلنگه ـ پارسیان به طول ۱۱۰كیلومتر در قالب ۵ قطعه در دست ساخت می باشد كه ۴۰ كیلومتر آن به صورت آزمایشی زیر بار ترافیك قرار گرفته و ۹۰كیلومتر دیگر نیز به زودی بهره برداری می شود.
 
وی افزود: طول بزرگراه پارسیان – به بندرعباس ۴۵۰كیلومتر بوده، ۱۲۰كیلومترآن زیر بار ترافیك قرار گرفته و ۱۰۶كیلومتر در قالب ۶ قطعه به زودی بهره برداری می شود.
 
معاون عمرانی استاندار هرمزگان افزود: با راه اندازی این محور صنایع انرژی بر پارس جنوبی به صورت بزرگراه به شرق كشور و مركز استان متصل می شود.
 
فرشید دستوان مدیر كل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید بازدید معاون عمرانی استاندار از عملیات راهسازی در محور خمیر ـ لنگه گفت: طول محور بندرخمیر به بندرلنگه ۸۵كیلومتر است كه عملیات احداث باند دوم  آن از سال ۸۷ آغاز و تاكنون ۳۴ كیلومتر بهره برداری شده است.
 
دستوان در ادامه با اشاره به اینكه مهمترین گره عملیات اجرایی در این محور در محدوده پل غار و به واسطه واقع شدن محور در حد فاصل كوه و دریا، عملیات انسداد محور در طول ۶ماه گذشته به صورت مقطعی اجرا می شد اما ادامه عملیات نیازی به انسداد محور ندارد.
 
وی افزود: این پروژه دارای ۱۵كیلومتر طول بوده كه از ۱۰كیلومتر آن تا پایان سال بهره برداری می شود و عملیات خاكبرداری ۵كیلومتر باقی مانده این پروژه تا یك ماه آینده به پایان می رسد.
 
دستوان در پایان گفت: حوادث رانندگی در محور زیاد است كه با بهره برداری پروژه در حال احداث، ا یمنی ارتقاء خواهد یافت و زمان هزینه سفر كاهش می یابد.
 
در ادامه پروژه بزرگراهی پارسیان به بندرعباس بازدید و روند پیشرفت و مشكلات محور مورد بررسی قرار گرفت.
 
در این بازدید عینی روند احداث  مركز ام آر آی در حال ساخت بندرلنگه و ۵ قطعه بزرگراهی باند دوم بزرگراه بندرلنگه – پارسیان مورد بررسی قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.