| کد خبر: 34473 |

در شهرستان سمنان؛

برگزاری آئین بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان

تین نیوز | آئین بزرگداشت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان در شهرستان سمنان برگزار شد. 
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان مراسم 26 آذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان با حضور مدیركل حوزه استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، جمعی از مدیران كل دستگاههای اجرایی، مدیركل و كاركنان حمل و نقل و پایانه های استان، دست اندكاران بخش حمل و نقل جاده ای، شركتها و رانندگان بخش حمل و نقل برگزار گردید. 

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به تاریخچه پرافتخار 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان و اهمیت و جایگاه آن در بخش حمل و نقل جاده ای، اصل ولایت مداری این قشر را در لبیك گویی به ندای تاریخی امام خمینی (ره) در جهاد تخلیه بنادر بسیار مهم و حیاتی توصیف كرد و گفت: 26 آذر تبلور شناخت و معرفت جدید حوزه حمل و نقل است و این رانندگان سخت کوش حمل و نقل بودند که با جان و مال خود در دوران جنگ تحمیلی حضور تاثیر گذاری داشتند و لبیک گویی به ندای امام راحل با همتی مظاعف و حرکتی وحدت گونه و سازماندهی شده کشتی ها را تخلیه نمودند.

در ادامه مراسم فرماندار سمنان نیز با حضور گرم خود در این مراسم ضمن ابراز خرسندی و خشنودی از گردهمایی دست اندركاران بخش  حمل و نقل با گرامیداشت و تبریك این روز به عنوان یادآوری حماسه آفرینی رانندگان در بخش حمل و نقل، این قشر زحمت كش را پرچم داران سعی و تلاش در جامعه مخصوصا در امر هدفمندی یارانه دانست. 

سعدالدین با اشاره به وجود مشكلات و سختی های شغلی فراوان برای رانندگان مجموعه فرمانداری سمنان را آماده پاسخگویی كامل به مسائل و مشكلات آنان دانست.

گقتنی است در پایان این مراسم از شركتها و رانندگان نمونه در بخش حمل و نقل جاده ای با اهداء لوح تقدیر، تندیس و جوائزی ارزنده قدردانی گردید. 
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.