| کد خبر: 33127 |

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران به تین نیوز خبر داد:

◄ تهران - مهران؛ چند اتوبوس؟ بلیت چند؟

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران از حرکت روزانه حدود 200 دستگاه اتوبوس مسافری از مبداء تهران به مقصد ایلام و پایانه مرزی مهران خبر داد.

حمیدرضا شهرکی ثانوی در گفتگو با تین نیوز با اشاره به میزان جمعیت انبوهی از مردم تهران که برای زیارت حرم حضرت سید الشهدا در روز اربعین حسینی از طریق اتوبوس های مستقر در پایانه ها  عازم مرز مهران در استان ایلام هستند، اظهار داشت: طی 7 روز گذشته 791 دستگاه اتوبوس مسافربری از تهران به مقصد مهران حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه "روزانه بیش از 200 دستگاه اتوبوس از مبدا تهران به مقصد مهران در حال حرکت هستند،" گفت: این در حالی است که تعداد 180 دستگاه اتوبوس در روز شنبه 15 آذر و 238 دستگاه در روز 16 آذر از تهران به مقصد مهران حرکت کرده اند. همچنین امروز 17 آذر نیز تاکنون بیش از 200 اتوبوس به مقصد تهران حرکت کرده اند.

شهرکی افزود: تاکنون 50 دستگاه اتوبوس مسافربری نیز به طور مستقیم از تهران به مقصد کربلا حرکت کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته  مسئولان اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به همراه نیروهای تعزیرات حکومتی به طور شبانه روزی جهت کنترل قیمت و آسایش مسافران در پایانه های استان مستقر بودند.

گفتنی است بلیت مسیر تهران- مهران برای اتوبوس های VIP با نرخ 90 هزار تومان و برای اتوبوس های ویژه 50 هزار تومان به فروش می رسد که از سوی اتحادیه ها و کارگروه های مستقر در پایانه ها مشخص شده است. موضوع گرانی بلیت در این مسیر که طی روزهای گذشته در برخی رسانه ها درج شده، ظاهرا به این دلیل است که اتوبوس ها از مسیر برگشت، ناگزیر با ظرفیت پایین یا خالی به سمت تهران حرکت می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.