| کد خبر: 32139 |

آزادراه قم - گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

تین نیوز |  استاندار قم با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در اواخر امسال گفت: آزادراه قم - گرمسار و صحن و کتابخانه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این سفر به بهره برداری می‌رسد.
 
 حجت الاسلام محمد صادق صالحی‌منش شامگاه دوشنبه با قطار مسافربری جدید مسیر تهران - قم وارد این شهر شد و در بدو ورود به ایستگاه راه آهن قم، با اشاره به سفر یکروزه خود به تهران برای دیدار با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در رابطه با آزادراه قم - گرمسار، ضلع شرقی حرم مطهر و بافت فرسوده قم گرفته شد.
 
استاندار قم با بیان اینکه عملیات عمرانی آزادراه قم - گرمسار به اتمام رسیده است افزود: حسب تاکید وزیر راه و شهرسازی، این آزاده راه پس از ایمن سازی کامل، تجهیز آن به دوربین کنترل سرعت و استقرار نیروهای امدادی به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور به قم برای اواخر امسال تصریح کرد: بهره برداری از آزادراه قم - گرمسار و افتتاح صحن و کتابخانه ضلع شرقی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) در جریان این سفر انجام خواهد شد.
 
حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به راه اندازی قطار جدید تهران - قم و افزایش ۳ برابری ظرفیت حمل و نقل مسافر در این مسیر افزود: توسعه حمل و نقل ریلی به عنوان بستری ایمن و ارزان برای حمل و نقل مورد توجه مسئولین می‌باشد.
 
استاندار قم دلیل سفر خود با قطار جدید تهران - قم را ترغیب مردم به استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و راه آهن قم باید با اطلاع رسانی این افزایش ظرفیت به مردم، زمینه استفاده بیش از پیش زائرین و مجاورین از قطار را فراهم کنند.
 
شایان ذکر است راه آهن قم با افزایش ۳ برابری قطار تهران - قم، در سه شیفت رفت و برگشت همه روزه به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم خدمات رسانی خواهد کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.