| کد خبر: 3121 |

۹۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان زنجان هزینه می شود

تین نیوز | مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان گفت: در سال جاری برای 9 پروژه در حوزه راهداری 90 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
 
حافظ باباپور از خرید دو دستگاه نمک پاش در سال جاری خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها جزو دستگاه‌های روز دنیا هستند و سومین استان بودیم که این دستگاه را خریداری خواهد کرد. 
 
وی اظهار داشت: تفاوت این دستگاه با نمک پاش های آب نمک در این است که شعاع پرتاب آب بیشتر است و 6 میلیارد و 70 میلیون تومان هزینه این دو دستگاه است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حجم نمک مصرفی استان سالیانه به طور متوسط 20 هزار تن است و امسال با مخلوط شن و ماسه و نمک به هدف اولیه رسیدیم و به 50 درصد یعنی ده هزار تن کاهش دادیم.
 
بابا پور تاکید کرد: در سال جاری بحث تکمیل ساختمان های راهداری و امداد جاده ای نیک پی و پاپایی با 2,5 میلیارد تومان، نگهداری پل ها و ابنیه ها با دو میلیارد تومان، خرید تجهیزات راهداری، بحث پاکسازی سطح راه‌ها با 20 میلیارد تومان،پروژه محور زنجان به بیجار که پروژه ملی استان است، پروژه محور زنجان به طارم و سلطانیه و کبود آهنگ از پروژه هایی هستند که در سال جاری اجرا می شوند و در حال اجرا هستند.
 
وی در ادامه افزود: پروژه محور زنجان به بیجار که پروژه ملی می باشد 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این راستا در اجرای این پروژه 4 اکیپ راهداری مستقر هستند.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان یاد آورشد: برای روشنایی هر کیلومتر 100 میلیون تومان نیازاست که بالای یک میلیارد تومان برای روشنایی محورهای مواصلاتی استان نیازاست.
 
باباپور تصریح کرد: جاده قدیم زنجان به قزوین 20 کیلومتر نیاز به روشنایی دارد.
 
وی، افزود: این سازمان در راستای امنیت جانی رانندگان در جاده ها به ایمنی جاده ها توجه ویژه دارد و در سالجاری هم به این مورد برنامه های مدون را تدوین کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید صادقیان 0 0

    با سلام در جاده قدیم زنجان - میانه از سه راهی نیک پی تا سه راهی ماه نشان بصورت بزرگراه چهار باند می باشد که از روشنایی مطلوبی نیز برخوردار است ولی متاسفانه هم به طرف زنجان و هم به طرف میانه در همان نقطه ای که بزرگراه تمام می شود روشنایی جاده نیز تمام می شود پیشنهاد میکنم در این منطقه در محلی که جاده باریک می شود چند تیر چراغ برق نصب کنید.