| کد خبر: 28715 |

آماده باش ۱۰۰ اکیپ راهداری زمستانی در سطح راههای استان اصفهان

تین نیوز | با توجه به شروع بارشهای زودهنگام در استان اصفهان 100 اکیپ ثابت و سیار راهداری با استعداد 600 نفر نیروی راهدار به همراه 600 دستگاه خودروی سبک و سنگین در سطح راههای استان اصفهان مستقر شدند.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان- محمود محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با گرامیداشت دهه «ایمنی راهها و مسئولیتهای ما» رعایت ایمنی در جاده‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: بحث ایمنی بیشتر به کاربران راه بر می‌گردد که با توجه به بررسی‌های بعمل آمده بیشترین آمار حوادث ناشی از رانندگی عامل انسانی است و بهترین راهکار فرهنگ‌سازی و اصلاح شیوه رانندگی در جاده‌هاست.

وی با بیان اینکه رانندگی در جاده‌ها با رانندگی در شهر متفاوت است و تجربه‌های خاص خود را می‌خواهد تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر می‌بایست اطلاعات و آخرین وضعیت جاده‌ها را از مرکز مدیریت راهها کسب و با تجهیزات کامل رانندگی به خصوص در فصل زمستان نسبت به سفر اقدام نمایند. همچنین رانندگی در جاده‌ها نیاز مند رعایت قوانین خاص خود می‌باشد که باید آموزشهای لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش های زودهنگام، از آماده‌باش راهداری زمستانی خبر داد و گفت: راهداری زمستانی در قالب 100 اکیپ ثابت و سیار با استعداد 600 نفر نیروی راهدار  و 600 خودروی سبک و سنگین در خدمتگزاری به مردم عزیز در سطح راههای استان اصفهان به خصوص مسیرهای صعب‌العبور مستقر و در حال خدمت‌رسانی می‌باشند.

وی ضمن توصیه رعایت موازین قانونی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ترددکنندگان از راههای استان اصفهان خواست قبل از سفر از از طریق شماره‌های تماس گویای 141، 36686446 و همراه 09133288000 که به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی می‌باشند از آخرین وضعیت جوی و راههای استان مطلع و با تجهیزات ایمنی کامل اقدام به سفر نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.