| کد خبر: 28702 |

بهره‌برداری تونل هشتگرد - طالقان نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است

تین نیوز |  سرپرست فرمانداری شهرستان طالقان با اشاره به اینکه پروژه راه هشتگرد - طالقان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: تونل ۹۷۰ متری این مسیر برای بهره‌برداری به بودجه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
 
کوروش لهراسبی اظهار کرد: مقوله استقرار ادارات طالقان یکی از مشکلات این شهرستان است که باید با تامین بودجه و اعتبار اولیه از طریق دولت و استان صورت پذیرد.
 
وی با اشاره به اینکه اداراتی نظیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی این شهرستان استقرار پیدا نکرده است، افزود: بعد از گذشت سه سال از شهرستان‌شدن طالقان بودجه‌ای که باید در وهله نخست این امر توسط استان به شهرستان برای استقرار و راه‌اندازی ادارات پرداخت می‌شد اختصاص نیافت.
 
لهراسبی با بیان اینکه تامین زمین مورد نیاز ادارات وظیفه فرمانداری است، تصریح کرد: طالقان به دلیل محدویت زمین و اعتبار در زمینه استقرار ادارات با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.
 
سرپرست فرمانداری طالقان با اشاره با اینکه پروژه راه هشتگرد به طالقان با پیگیری‌های انجام شده 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطر نشان کرد: تونل 970 متری این مسیر برای بهره‌برداری به بودجه بالغ بر 40 میلیارد تومان نیاز دارد که برای تحقق این امر و براساس پیگیری‌های انجام شده، این پروژه برای جذب اعتبارات ملی به کاربری 215 ارجاع داده شده است.
 
وی گفت: پروژه کنارگذر مسیر هشتگرد به طالقان به طول  3 کیلومتر در حال اجرا است و تا تیرماه سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه آسفالت 14 کیلومتر از مسیر روستای جویستان - گرآب شهرستان طالقان انتظار و توقع به جای 30 ساله مردم این منطقه بود که خوشبختانه انجام گرفت.
 
لهراسبی اظهار کرد: عملیات گازرسانی شهرستان طالقان در 3 فاز خط تغذیه زیدشت، زیدشت به شهرک طالقان و شهرک طالقان در حال اجرا است که تا فاز نخست این پروژه به انجام رسیده است.
 
وی با اشاره به مشکل حریم راه‌ها در فاز دوم زیدشت به شهرک طالقان و ادامه عملیات گازرسانی به طالقان، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاون سیاسی - امنیتی استانداری البرز، فرمانداری طالقان، مدیرکل شرکت گاز استان البرز و تهران و راه و شهرسازی استان البرز مشکل حریم راه برطرف شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.