| کد خبر: 27865 |

استان اصفهان نیازمند احداث۳ هزار کیلومتر شبکه راهی است

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه شورای اداری این اداره كل گفت: استان اصفهان نیازمند احداث3 هزار كیلومتر شبكه راهی است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، جلسه شورای اداری اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان به ریاست محمودمحمودزاده مدیركل راه و شهرسازی استان و با حضور مدیران و كلیه روسای ادارات شهرستانهای تابعه پیرامون راهداری زمستانی در محل سالن جلسات این اداره كل برگزار شد.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این جلسه با وسیع دانستن ساختار سازمانی این اداره كل گفت: تاكنون با خدمات كلیه پرسنل در راستای تحقق اهداف و خدمت‌رسانی به مردم تلاش شده است.

وی با بیان اینكه امسال براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه زودتر آغاز و میزان آن بیشتر است بر آماده‌باش كامل و حضور به موقع راهداری زمستانی تاكید كرد و اظهار داشت: كلیه راهدارخانه‌ها به شن، نمك و تجهیزات ماشین‌آلات سبك و سنگین مجهز باشند.

محمودزاده در خصوص اجرای عملیات روكش آسفالت در راههای استان گفت: امسال به صورت بی‌سابقه 400 كیلومتر از راههای استان درحال انجام روكش آسفالت می‌باشد كه برگ‌زرینی در خدمات‌رسانی به مردم عزیز در حوزه راههای استان اصفهان است، همچنین در بخش ایمنی امسال با نصب نیوجرسی در محورهای استان با هدف كاهش تلفات و تصادفات اقدامات موثری انجام شده است.

وی در خصوص اصلاح و تكمیل هر چه سریعتر پروژه‌های در دست اقدام این اداره كل در حوزه راهداری و راهسازی در سطح استان اصفهان تاكید كرد و گفت: با عنایت به شروع فصل سرما و بارشها پروژه‌های نیمه‌كاره تكمیل گردد.

وی اظهار داشت: براساس مطالعه‌ای كه برای اولین‌بار در كشور توسط این اداره كل در خصوص تهیه سند احداث راه انجام شد، طبق مطالعات انجام شده، استان اصفهان نیازمند احداث 3 هزار كیلومتر شبكه راهی است.

مدیركل راه و شهرسازی استان اصفهان، با بیان اینكه سرانه متوسط راه همسنگ استان به ازای هر نفر حدود 5 متر است گفت: در برخی از شهرستانها این سرانه كمتر از نیاز می‌باشد و می‌بایست در آن حوزه نسبت به احداث راه اقدام شود.

وی ادامه داد: 3 هزار كیلومتر راه می‌بایست به راههای استان اصفهان اضافه شود تا به متوسط كشور برسد و استان اصفهان از لحاظ نسبی دارا بودن شبكه راهی، در رتبه 27 تا 29 كشور قرار دارد كه برای گسترش شبكه راهی استان به ازای هر 100 كیلومتر احداث راه نیاز به 700 میلیارد ریال اعتبار است.

فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه با اهمیت دانستن راهداری زمستانی گفت: در طول راهداری زمستانی تمامی راهداران با آماده باش كامل و تجهیزات راهداری زمستانی در جاده‌ها حضور شبانه‌روزی داشته باشند، همچنین نسبت به الزامی بودن حضور رئیس ادارات شهرستانهای تابعه از آغاز آماده‌باش راهداری زمستانی تا پایان آن تاكید كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.