| کد خبر: 2557 |

خسارت ۱۴ میلیارد تومانی بارندگی به جاده‌های هرمزگان / کاهش ۶۵ درصدی تصادفات فوتی

تین نیوز | سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از خسارت 14 میلیارد ریالی بارندگی اخیر به راه های استان خبر داد.
 
 فرشید دستوان بیان داشت: در پی بارندگی‌های 22 اسفند ماه و ششم فروردین امسال بیش از 14 میلیارد تومان خسارت به تاسیسات جاده ای وارد آمد.
 
وی گفت: بارندگی اسفند ماه گذشته هشت میلیارد و 500 میلیون تومان و بارندگی اخیر که در ایام نوروز رخ داد پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به راه های هرمزگان خسارت وارد کرد.
 
وی با اشاره به میزان خسارت های وارد شده به راه های هرمزگان گفت: بیشترین خسارت سیل اخیر به راه روستایی وارد کرد. وی در تشریح خسارت های سیل گفت: در پی دو بارندگی اخیر بیشترین خسارت به راه های شهرستان سیریک و بندرعباس وارد شد.
 
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد، راه شهرستان های میناب، رودان، قشم، لنگه، جاسک و خمیر نیز در این باندگی آسیب دید.
 
کاهش 65درصدی تصادفات فوتی در هرمزگان
رئیس شورای حمل و نقل استان هرمزگان از کاهش تصادفات فوتی در محورهای هرمزگان از آغاز طرح نوروزی تاکنون خبر داد.
 
دستوان با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروز امسال متاسفانه 8 نفر در تصادفات جاده ای هرمزگان جان خود را از دست داده اند، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این آمار در مقایسه با 19 فوتی مدت مشابه سال گذشته 65 درصد کاهش نشان می دهد.
 
وی همچنین به آمار خسارتی و جرحی تصادفات امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت 54حادثه خسارتی و100 جرحی رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش نشان می دهد.
 
دستوان بیان داشت: کاهش آمار تصادفات جاده ای هرمزگان حاصل تلاش و همکاری راهداران، پلیس، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، اورژانس، هلال احمر و... است.
 
وی همچنین به آمادگی این ارگان ها قبل از سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: برگزاری مانورهای مشترک پلیس، راهداران، اورژانس و... نقش به سزایی در کاهش آمار تلفات جاده ای داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.