| کد خبر: 2514 |

نگاهی به حوادثجاده‌ای شهریور۹۲ / شب مرگ در جاده تهران - قم

تین نیوز | تصادف مرگبار اسکانیا در جاده تهران - قم و مرگ 16 عراقی در حادثه واژگونی اتوبوس، از مهم ترین حوادث جاده ای شهریور سال 92 بود.

دوئل ارابه‌های مرگ در جاده
19شهریور، برخورد دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان تهران- قم مرگ تلخ 44 مسافر را در میان شعله‌های آتش رقم زد.

ساعت ۲۲ و ۴۹ دقیقه دوشنبه اتوبوس مسیر اصفهان به تهران در کیلومتر ۲۳ اتوبان قم – تهران از مسیر اصلی خود منحرف شد و بعد از تصادف با خودروی سواری و عبور از گاردریل وسط اتوبان با اتوبوس مسیر تهران به یزد برخورد کرد.

شدت این تصادف در حدی بود که دو اتوبوس آتش گرفته و مسافران در میان شعله‌های آتش گرفتار شدند.  با اطلاع این موضوع به پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و ماموران پلیس راه خود را به محل حادثه رساندند. رئیس پلیس راهور ناجا و رئیس پلیس راه نیز در محل حاضر شدند.

در ادامه مدیر روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال ۴۴ مصدوم حادثه تصادف در اتوبان تهران - قم به ۳ بیمارستان خبر داد.شدت آتش سوزی به حدی بود که اجساد قربانیان قابل شناسایی نبود.
 
16 عراقی قربانی حادثه واژگونی اتوبوس
26شهریور، تصادف مرگبار اتوبوس در جاده های ایران خبر ساز شد. قربانیان این حادثه اتباع عراقی بودند که در حال بازگشت به کشور خود دچار حادثه شدند.

سرهنگ دالوند، سرپرست پلیس‌راه لرستان در تشریح این حادثه گفت: ساعت 2 و 40 دقیقه بامداد  در محور اراک به بروجرد هفت کیلومتر قبل از بروجرد یک دستگاه اتوبوس که از قم به سمت خوزستان به صورت دربستی اجاره شده بود و همه مسافران آن زائران اتباع عراقی بودند واژگون شد. 

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده، افزود: متاسفانه در این حادثه 16 تن از اتباع عراقی کشته و 20 تن به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.