| کد خبر: 24486 |

اجرای مدیریت سیستم جامع اطلاعات شرکت های حمل ونقل بوشهر

تین نیوز | سیستم جامع مدیریت اطلاعات شركت های حمل ونقل كالا و مسافر بوشهر از ابتدای آبانماه در بوشهر عملیاتی میشود.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر سید حمیدرضا علم مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان در جلسه شورای اداری این اداره كل با اعلام این مطلب افزود: به منظور بروز رسانی اطلاعات شركت های حمل ونقل كالا و مسافر بوشهر و مكانیزه سازی خدمات و همچنین كاهش مراجعات حضوری افراد،سیستم جامع مدیریت اطلاعات در شركت های كالا و مسافر استان از ابتدای آبانماه عملیاتی میشود.

وی افزود: این سیستم هم اكنون در تعداد116 شركت حمل ونقل كالا و تعداد 32 شركت حمل ونقل مسافر استان بصورت آزمایشی در حال انجام است كه با نهایی شدن مراحل و رفع اشكالات احتمالی، از اول آبانماه اجرایی میشود.

علم تصریح كرد: با بهره برداری از سیستم جامع مدیریت اطلاعات شركت های حمل ونقل كالا و مسافر همه اطلاعات این شركت ها اعم از اطلاعات پرسنلی، ناوگان، موقعیت جغرافیایی و میزان بار و مسافر جابجاشده بصورت آنلاین د راختیار مسئولان امر قرار ی گیرد.

دبیر كمیته ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی استان همچنین افزود:به منظور دسترسی و نظارت تصویری به گردنه های موجود در محور برازجان به كنارتخته و جم به عسلویه و رفع مشكل ارتباطی در گردنه های مذكور بزودی تعداد8 دوربین نظارت تصویری در این محورها نصب میشود.

وی گفت:برای كنترل سرعت خودروها در محور جدید الاحداث بوشهر و گناوه نیز كه همواره موجب بروز حوادث ترافیكی در این محور میشود با مكانیابی محل احداث، بزودی 4 دستگاه دوربین كنترل سرعت نصب میشود.

علم اضافه كرد:تا پایان سال حداقل سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی كه نقش تعیین كننده ای در ایمنی،توسعه پایدار،اشتغالزایی و همچنین تجمیع خدمات متفرق بین راهی دارند در سطح استان به بهره برداری می رسد.

مدیر كل حمل ونقل و پایانه ها در جلسه شورای اداری این اداره كل همچنین به ضرورت تسریع در پروژه های حمل ونقلی تاكیدكرد و گفت:زیرساختهای حمل ونقل نقش مهم و حساسی در ایمنی عبور و مرور مردم دارند لذا لازم است این پروژه ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.وی بر راه اندازی گشت های نامحسوس به صورت منظم و هفتگی در بخش های كالا و مسافر تاكید و خواستار جمع آوری اطلاعات لازم در این زمینه شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی محمدی 0 0

    با عرض سلام جناب اقای علم خواهشمند ایم مساعل مهم پایانه بار بوشهر را پیگیری کنید. شخصیت راننده بطور جدی دارد لطمه وارد میکند. همه رانندگان استان وحومه … نبود مدیریت را بهانه این عمل میدانند. از شما مقام مسول مربوطه تقا ضا داریم تا مشکل حادی پیش نیامده رسیدگی کنید. با تشکر محمدی