| کد خبر: 2383 |

فعالیت ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در گلستان

تین نیوز | معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان از فعالیت 2 هزار و دویست و پنجاه ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز در این استان خبر داد.
به گزارش تین نیوز از اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان؛ ابوالفضل صفری معاون حمل و نقل اداره كل حمل و نقل و پایانه های گلستان در این خصوص اظهار داشت: در استان گلستان به دلیل جذابیت‎‎های طبیعی وگردشگری که دارد و به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‎های خراسان رضوی و تهران ترددهای فراوانی در محورهای استان انجام می‎شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حمل و نقل زمینی از مهم‎ترین راه‎های سفر است ایجاد ایمنی و اندیشیدن تمهیدات ویژه در این حوزه از ضروریات و الزامات سفر در کشور و استان گلستان است.
صفری گفت: به همین دلیل برای فراهم کردن شرایط ویژه و مناسب سفرهای نوروزی در استان گلستان اداره حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان با تمام ظرفیت و صد درصد نیرو در طرح نوروزی و ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان حضور فعال دارد.
معاون اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت بسیار مناسبی را در سفرهای نوروزی در استان گلستان داریم و در حوزه حمل و نقل زمینی نیز شرایط بسیار مطلوب است، صفری افزود: در حال حاضر 68 شرکت حمل و نقل مسافر خدمت‎رسانی به مردم را انجام می‎دهند و 2 هزار و دویست و پنجاه دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری وظیفه جابجایی مسافر را بر عهده دارند، وی تاکید کرد: هم اکنون 180 سرویس اتوبوس بین شهری در روز انجام می‎شود. 
صفری در خصوص معاینه فنی اتوبوس‎ها تصریح کرد: حمل و نقل عمومی جزء ایمن‎ترین حمل و نقل‎ها است و استان گلستان یکی از بالاترین ضرایب ایمنی در حمل و نقل عمومی را دارا است. صفری با اشاره به آمار پایین سوانح اتوبوس‎ها در استان گلستان تاکید کرد: کنترل‎های ویژه و منظمی در این حوزه انجام می‎شود و برخی سوانحی که به صورت اتفاق رخ می‎دهد برای ما بسیار تلخ است.
وی گفت: به همین دلیل بر آن شدیم تا کنترل‎ها و توجه به اتوبوس‎ها به‎خصوص در حوزه معاینه فنی را با جدیت و سختگیری دنبال کنیم و این کنترل‎ها با شدت بیشتری در استان در حال انجام است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.