| کد خبر: 2312 |

تردد وسائل نقلیه در جاده های کردستان ۲۰ درصد افزایش یافت

تین نیوز | مدیر کل حمل و نقل و پایانه های کردستان از افزایش 20 درصدی تردد در جاده های این استان همزمان با تعطیلات نوروز خبر داد.
 
نعمت الله خواجه ای با اشاره به افزایش تردد در جاده های استان کردستان در ایام تعطیلات عید نوروز بیان کرد: مقایسه آمار میزان تردد وسائل نقلیه شخصی در جاده های استان کردستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در راستای تردد مناسب و به موقع وسائل نقلیه عمومی و شخصی برای جابجایی مسافران و مهمانان نوروزی یادآور شد: خوشبختانه در سال جاری میزان هماهنگی های صورت گرفته باعث شد که تردد وسائل نقلیه شخصی و عمومی در جاده های استان کردستان به سادگی و سهولت صورت گیرد.
 
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های کردستان اظهار داشت: همچنین بر اساس آمارهای ثبت شده در جاده های استان کردستان میزان تردد مسافران نوروزي در بخش ناوگان عمومي استان هم نسبت به سال قبل 15 درصد افزايش داشته است.
 
خواجه اي با اشاره به راه اندازي 36 شناسگر در طول محورهاي استان و ثبت روزانه 150 تردد گفت: تمامی این اقدامات و برنامه ریزی های در راستای تسهیل شرایط برای تردد وسائل نقلیه عمومی و شخصی در جاده های استان کردستان صورت گرفته است.
 
وی همچنین به اعمال محدودیت های تردد وسائل نقلیه باری در جاده های اصلی استان کردستان اشاره کرد و افزود: در راستای مدیریت ترافیک در جاده های این استان نیز از 29 اسفند ماه سال گذشته تاکنون تردد وسائل نقلیه باری به غیر از خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده های اصلی و معابر پر تردد استان کردستان ممنوع شده است.
 
خواجه ای در پایان با اشاره به نظارت های صورت گرفته در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی استان کردستان اظهار داشت: انتظار می رود که خود مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف ما را در جریان آن قرار دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.