| کد خبر: 2201 |

◄ رشد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای / ایمنی کامل سفر، مهم ترین برنامه سازمان راهداری

تین نیوز | در آخرین روزهای سال‌ 92، معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و جمعی از مسئولین ذیربط از پایانه‌ مسافری جنوب شهر تهران بازدید کردند.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی با ابراز رضایت از روند سفرهای هموطنان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای اظهار کرد: از آنجا که از تاریخ یازدهم اسفندماه پیش‌فروش بلیت ها به صورت اینترنتی آغاز و در ادامه از 18 اسفند به صورت حضوری انجام گردید خوشبختانه مردم نیز با استقبال از این طرح حدود 40 درصد از ظرفیت کل پیش‌بینی شده برای ایام نوروز به صورت پیش‌فروش عرضه شد که این امر موجب شد سفرها از شروع طرح نوروزی 25 اسفند کاملاً منظم و با آرامش انجام گردد.
 
کشاورزیان همچنین از رشد مناسب سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام یافته با تشکلهای صنفی حمل و نقل مسافر و شرکتهای مسافربری تلاش خواهد شد در نوروز سال‌جاری حداکثر رضایت‌مندی هموطنان فراهم آید.
 
وی موضوع برقراری ایمنی کامل سفرها را از مهمترین برنامه‌های سازمان ذکر کرد و گفت: شرکت های مسافربری با جدیت و به عنوان اولین اصل سفر موضوع بازرسی فنی و ایمنی خودرو و سلامت رانندگان را در دستور کار خود قرار دارند و همکاران ادارات‌کل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور بر این امر نظارت کامل خواهند داشت.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن آرزوی سفرهای ایمن، سلامتی تمام مسافران را از خداوند مسئلت کرده و مهمترین نقش در ایمنی سفرها را رانندگان دانست و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، پرهیز از شتاب و رانندگی در عین آرامش را مورد تأکید قرار داد.
 
براساس این گزارش، رحمانی موحدی معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس ستاد وهماهنگی خدمات سفر نیز در این بازدید از تلاش و هماهنگی این ستاد در جهت رفاه حداکثری هموطنان در سفرها به ویژه در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور نمایندگان ارشد دستگاه‌های ذیربط در سفرها با برگزاری جلسات از ماه‌های گذشته در جهت انسجام فعالیت و هماهنگی لازم تلاش خود را آغاز کرده و تلاش می‌شود تا شرایط لازم برای سفرهای هموطنان فراهم آید.
 
وی از تمهیدات و ایجاد تسهیلات لازم برای جذب گردشگران خارجی و فراهم آوردن امکانات گسترده برای مهمان نوازی و پذیرایی از این گروه از مسافران نیز خبر داد.
 
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در این بازدید با تعدادی از مسافران، متصدیان شرکتهای حمل و نقل مسافر و عوامل فعال در پایانه گفتگو و پرسش و پاسخ داشت.
 
گفتنی است؛ پس از بازدید از پایانه مسافری جنوب شهر تهران، کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی به طور سرزده در پایانه مسافری بیهقی (آرژانتین) حاضر و نحوه ارائه خدمات به مسافران و آغاز سفرها از مبدا این پایانه را مورد بازدید قرار داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.