| کد خبر: 168772 |

مازندران جز استان‌های برتر در اجرای آسفالت راه‌های روستایی در کشور

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در سال گذشته به طول 40 کیلومتر آسفالت گرم از محل اعتبارات ابلاغی انجام و بطول 400 کیلومتر از محل دریافت قیر بصورت مشارکتی آسفالت گرم انجام گردید.

تین نیوز

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان مازندران عنوان نمود : این اداره کل در سال گذشته به طول 40 کیلومتر آسفالت گرم از محل اعتبارات ابلاغی انجام و بطول 400 کیلومتر از محل دریافت قیر بصورت مشارکتی آسفالت گرم انجام گردید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، عبداله بهادری ضمن بیان این مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فرآورده های کشاورزی ، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان می باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از 7800 کیلومتر از راههای تحت پوشش این اداره کل در مازندران را محورهای روستایی در بر می گیرد لذا می طلبد تا نگاه ویژه و خاصی به این محورها شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان این اداره کل توانست از محل دریافت قیر مشارکتی مقدار 400 کیلومتر از راههای روستایی استان را آسفالت گرم انجام و عزیزان روستایی از نعمت داشتن راه دسترسی ایمن و مناسب بهره مند شوند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران کل اعتبارات مصوب ملی و استانی در سال 96 در بخش استانی 761/100 میلیون ریال و تخصیص 276/755 میلیون ریال و در بخش ملی 405/200 میلیون ریال و تخصیص 110/000 میلیون ریال اعلام که میزان تخصیص کل آن 386/755 میلیون ریال می باشد همچنین بخشی از اعتبارات تخصیص یافته جزیی از تعهدات کار انجام شده از سالهای قبل می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآور شد : همچنین از محل مشارکت های مردمی و تامین قیر مورد نیاز جهت اجرای آُسفالت گرم بطول 400 کیلومتر از محورهای روستایی استان عملیات آسفالت گرم انجام که راههای روستایی شیرکلا - رزک - معصوم آباد بطول 13 کیلومتر در شهرستان نور،راههای روستایی احمد کلا بطول 4 کیلومتر ، چوبکلا بطول 3 کیلومتر ، چهره بطول 7 کیلومتر ، اطاق سرا بطول10 کیلومتر ، درزیکلا بطول 3 کیلومتر ، آغوزبن بطول 1/5کیلومتر در شهرستان بابل و روستای بنفشه ده بطول 2/2 کیلومتر ، روستای مازوپشته بطول 3/5 کیلومتر در شهرستان چالوس و روستای چلندر بطول 2/8 کیلومتر ، حوضکتی بطول یک کیلومتر در شهرستان نوشهر و روستای سلامت سرا بطول 1/2 کیلومتردر شهرستانن عباس آباد و روستای آزادبن بطول 3 کیلومتر ، برنجده بطول 1/5 کیلومتر ، تشبندان بطول 2/5 کیلومتر ، حاجی کلا بطول 3 کیلومتر در شهرستان محمودآباد و روستای حاجی کلا بطول 7 کیلومتر ، وسطی کلا بطول 4/3 کیلومتر ، روستای آبمال بطول 4/2 کیلومتر ، روستای دولت آباد بطول 7/5 کیلومتر ، پایین کولا 3 کیلومتر در شهرستان ساری و روستای حاره بطول 2/5 کیلومتر ، ترک کلا 1/7 کیلومتر در شهرستان آمل و روستای حاجی آباد بطول 3 کیلومتر ، کاردگرکلابطول 3 کیلومتر در شهرستان نور و روستای طوسکلا و حلمسر بطول 2 کیلومتر درشهرستان نکا و روستای متکازین بطول 3/2 کیلومتر در شهرستان بهشهر از جمله این پروژه ها می باشد.

مهندس بهادری تصریح نمود: در سال جاری نیز تا به امروز 40 کیلومتر اجرای روکش آسفالت در سطح راه های روستایی به اجرا در آمده است.

وی در خاتمه از تمامی مسئولان استانی، کارشناسان و کارکنان حوزه روستایی این اداره کل به منظور تلاش های صادقانه خود در جهت ایمن سازی و ارتقاء راههای روستایی تقدیر و تشکر نمود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.