| کد خبر: 168705 |

کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده‌ای با افتتاح آزاد‌راه تهران- شمال

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کاهش مصرف سوخت و انرژی و تلفات و تصادفات جاده‌ای با افتتاح پروژه آزاد راه تهران- شمال عملیاتی می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کاهش مصرف سوخت و انرژی و تلفات و تصادفات جاده‌ای با افتتاح پروژه آزاد راه تهران- شمال عملیاتی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، فاطمه ذوالقدر درباره بازدید از پروژه آزاد راه تهران شمال با حضور لاریجانی، گفت: این پروژه در حال حاضر دارای ٩١ درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت ٥٠ درصدی وزارت راه و شهرسازی و سهم ٥٠ درصدی بنیاد بسیج مستضعفان در حال پیشرفت است.

 نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته یک وقفه ١٧ ساله در فرایند اجرای این پروژه وجود داشت و در بازه زمانی از شرکت‌های چینی استفاده شد اما از سال ٩٣ مجددا با دست توانگر پیمانکاران داخلی کلید خورد.

وی ادامه داد: بخش باقیمانده ٩ درصدی مربوط به بتن ریزی در برخی قسمت‌ها و کارهای خدماتی در طول مسیر است و از همین رو امیدواریم تا آبان‌ماه بتوانیم پروژه مذکور را به بهره‌برداری برسانیم.

ذوالقدر افزود: افتتاح این پروژه به طور قطع حجم قابل توجهی از ترافیک اتوبان تهران شمال را کاهش خواهد داد و کاهش مصرف سوخت و انرژی، کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای و هدررفت زمان را نیز شاهد خواهیم بود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در قطعه ۲ این پروژه پیشرفت ۲۵درصدی را داریم و قطعه ۳ درفاز مطالعاتی است، یادآورشد: تحقق این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات و بودجه لازم است و امیدواریم تخصیصهای لازم برای پیشرفت و بهره‌برداری این پروژه انجام شود.

دیروز یکشنبه ٤ تیرماه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس فاطمه ذوالقدر از پروژه آزاد راه تهران- شمال بازدید داشت و این بازدید با حضور علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.