| کد خبر: 168094 |

ممنوعیت آمد وشد کشنده‌های سنگین در جاده هراز و سوادکوه

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر از امروز تا یکشنبه ۲۷خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

تین نیوز

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر از امروز تا یکشنبه ۲۷خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت:آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و از ساعت ۶ تا ۲۴ جمعه و از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و شنبه از جاده سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.