| کد خبر: 167534 |

ترافیک سنگین در برخی جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

تین نیوز

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در صبح روز دوشنبه 14 خرداد اظهار کرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های همکارانمان از سراسر کشور و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در جاده‌ها، شاهد ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی و شمالی کشور هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس گزارش شده و در ادامه نیز باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری دارای بار ترافیکی سنگین است و در آزادراه قزوین به رشت نیز در ورودی رودبار و منجیل شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در طول جاده چالوس نیمه سنگین است ادامه داد: در محور کرج چالوس نیز از ابتدای این محور تا کیلومتر 5 و در محدوده‌های پل زنگوله و سیاه‌بیشه، ترافیک سنگین گزارش شده است.

رحمانی در خصوص ترافیک محور هراز نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در طول این محور به صورت نیمه سنگین بوده ولی در مقاطعی همچون محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و سه راهی لاسم تا گزنک، شاهد ترافیک سنگین خودروها هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ترافیک در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، در محور هراز از ساعت 6 تا 24 تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع بوده و این ممنوعیت تا روز جمعه از ساعت 6 تا 24 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.