| کد خبر: 167144 |

مشروح اظهارات نمایندگان کامیون‌داران در نشست با وزیر/4- باباویسی:

◄ همه ضعف‌های مدیریتی به پای راننده نوشته می‌شود

امروز بحثی به نام عرضه و تقاضا در حمل‌ونقل وجود دارد که اصلاً متعلق به این صنف نیست. قانون عرضه و تقاضا برای صنعت و کار تولیدی است؛ نه بخش حمل‌ونقل، اما این استدلال باعث شده است خیلی‌ها به این قشر ظلم کنند.

تین نیوز

یک فعال حمل‌و نقلی گفت: که نباید ضعف‌های مدیریتی و شرکت‌های حمل‌ونقلی به راننده ارتباط داده شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز فرزاد باباویسی از کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان یکی دیگر از فعالان صنفی حاضر در جلسه مشترک با وزیر راه و شهرسازی بود و در ابتدای سخنان خود گفت: ما در بخشی فعال هستیم که ساختار منظمی نداریم. خودمان تصمیم‌گیرنده خودمان هستیم، خودمان کارگر ، کارفرما  بارگیرندِه و تخلیه‌کننده بار هستیم.

وی با بیان اینکه هر کدام از صنف‌ها و افراد دارای حقی هستند که به‌موجب قانون برای آنها ایجادشده است، ادامه داد: ولی ما این حق را هیچ‌وقت ندیدیم . این در حالی است که راننده می‌داند و اطلاع دارد که به او ظلم می‌شود اما مجبور به پذیرش قرارداد و بار است.

او ادامه داد: امروز بحثی به نام عرضه و تقاضا در حمل‌ونقل وجود دارد که اصلاً متعلق به این صنف نیست. قانون عرضه و تقاضا برای صنعت و کار تولیدی است؛ نه بخش حمل‌ونقل، اما این استدلال باعث شده است خیلی‌ها به این قشر ظلم کنند.

باباویسی تأکید دارد که نباید ضعف‌های مدیریتی و شرکت‌های حمل‌ونقلی به راننده ارتباط داده شود.

وی هم‌چنین با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کامیون‌داران دیواندره وجود تنها یک جایگاه سوخت در 4 کیلومتری جاده سنندج است، ادامه داد: این سؤال مطرح است که آیا این ظرفیت سهمیه‌ها طبق چه کارشناسی و یا دلایلی برای شهری با بالاترین آمار کامیون‌دار تهیه و اجرا خواهد شد  و لازم است در این خصوص بازاندیشی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.