| کد خبر: 167035 |

120 کیلومتر از آزاده راه تهران-قم ایمن سازی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: 120 کیلومتر از آزاده راه تهران - قم در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) لکه گیری و ایمن سازی شد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: 120 کیلومتر از آزاده راه تهران - قم در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) لکه گیری و ایمن سازی شد.

به گزارش تین‌نیوز، فرشاد اسکندری افزود: 60 کیلومتر از مسیر تهران به سمت قم و بلعکس این آزاد راه توسط اکیپ های راهداری ایمن سازی شد.

وی عنوان کرد: نصب علایم هشدار دهنده و تعویض تابلوهای راهنمایی، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل های تصادفی حاشیه آزاد راه، مسطح کردن شانه خاکی و لکه گیری از جمله اقدامات ایمن سازی در این مسیر است.

اسکندری با اشاره به اینکه در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تعداد زیادی اتوبوس زائران از استان های همجوار وارد حرم خواهد شد، اظهار کرد: اداره راهداری شهرستان ری از هم اکنون در حال ساخت مسیر دسترسی از جاده قدیم قم به ضلع جنوب غرب حرم و ایجاد پارکینگ در این موقعیت مکانی است.

30 کیلومتر از محور حسن آباد به چرمشهر روکش آسفالت شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ری در ادامه به عملیات روکش آسفالت محور حسن آباد به چرمشهر اشاره کرد و افزود: 30 کیلومتر از این مسیر مواصلاتی با اعتبار 40 میلیارد ریال روکش آسفالت شده و هم اکنون در مراحل پایانی و خط کشی است.

اسکندری ادامه داد: جاده حسن آباد به چرمشهر علاوه بر اینکه جاده شهرک صنعتی چرمشهر است، مسیر ارتباطی زندان ها و بسیاری از دامداری های استان تهران نیز است که در اثر تردد کامیون های سنگین از کیفیت آسفالت خوبی برخوردار نبود.

وی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان طی 2 مرحله این عملیات عمرانی را انجام داد که فاز اول از زندان فشافویه تا امامزاده بی بی هاجر به اندازه پنج کیلومترآغاز و در مدت یک ماه عملیات عمرانی آن به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: فاز دوم این طرح نیز از امامزاده بی بی هاجر تا شهرک چرمشهر بود که بسیاری از قوس های هندسی جاده نیز اصلاح شد.

اسکندری در پایان به طرح های عمرانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ری اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد تقاطع غیر همسطح شهرک حمل و نقل با اعتبار 50 میلیارد ریال، روکش آسفالت جاده قدیم قم از حسن آباد تا نعل بندان با اعتبار 140 میلیارد ریال و ایمن سازی محور کمربندی دوم حد فاصل واوان تا جاده امام رضا از جمله طرح های عمرانی این اداره در جنوب استان تهران است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.