| کد خبر: 166948 |

◄ تاثیر اعتراض‌ کامیون‌داران بر ساخت آزادراه‌های جدید

دبیر انجمن شرکت‌های راه‌سازی گفت: افزایش نرخ عوارض آزادراهی نقش مسکنی کوتاه را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های آزادراهی باشد.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های راه‌سازی گفت: افزایش نرخ عوارض آزادراهی، مسکنی کوتاه را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های آزادراهی است.

به گزارش تین‌نیوز، علی آزاد گفت: دولت بعد از یک دوره زمانی حدودا ۲۰ ماهه قبول کرده نرخ عوارض آزادراهی به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش پیدا کند اما در بسیاری از آزادراه‌ها نرخ افزایش یافته پایین‌تر از این میانگین است و همین مساله شرایط را برای آینده سرمایه‌گذاران دشوار می‌کند.

اوبا اشاره به اعتراضات اخیر کامیون‌داران و برنامه‌ریزی که برای بهبود شرایط آنها صورت گرفت، تاکید کرد: پیمانکاران آزادراهی نمی‌توانند اعتراضات این چنینی داشته باشند، زیرا امکان آنکه یک آزادراه یا مسیر بزرگ بسته شود وجود ندارد.

آزاد افزود: قطعاً افزایش ۲۰ درصدی کرایه‌ها نرخ تمام‌شده ساخت آزادراه‌های جدید را بالا خواهد برد و سرمایه‌گذاران برای حفظ خود در این عرصه نیاز به حمایت دارند.

به گزارش ایسنا، او تاکید کرد: اگر شرایط ساخت آزادراهی مناسب نباشد آنها عملاً توان سرمایه‌ گذاری در پروژه‌های جدید را نخواهند داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های راه‌سازی گفت: طبق قراردادهای ابتدایی باید در مدت ۱۸ سال اصل سرمایه سرمایه‌گذاران و سود در نظر گرفته شده در این مسیر باز گردد اما در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.