| کد خبر: 163868 |

سانحه رانندگی در تویسرکان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 206 با وانت پیکان در جاده فرعی تویسرکان موجب مرگ یک تن و مجروح شدن پنج نفر شد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 206 با وانت پیکان در جاده فرعی تویسرکان موجب مرگ یک تن و مجروح شدن پنج نفر شد.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: در روز طبیعت یک دستگاه سواری پژو 206 با چهار سرنشین در جاده فرعی کشانی از توابع تویسرکان به دلیل انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز موجب سانحه شد.

وی بیان کرد: در این هنگام یک دستگاه وانت پیکان که از مسیر مقابل در حال تردد بود به علت سبقت نابجای سواری 206 برای گریز از حادثه با خودروی مقابل برخورد رخ به رخ می کند.

وی اضافه کرد: با این وجود به خاطر بالا بودن سرعت سواری پژو 206 این وسیله نقلیه با پهلوی سمت چپ وانت پیکان برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: سه سرنشین خودروی سواری پژو در این سانحه مجروح و یک تن جان باخت همچنین هر 2 سرنشین خودروی وانت پیکان نیز مجروح شدند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه پنج مجروح این سانحه در بیمارستان بستری شدند گفت: طبق آخرین گزارش 2 تن از مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند.

وی تاکید کرد: به علت حضور نداشتن عوامل پلیس راه در جاده های فرعی و روستایی بیشتر رانندگان هنگام تردد در این گونه جاده های توجهی به قوانین ندارند.

به گزارش ایرنا، 120 تیم پلیس راه علاوه بر تیم های پیاده اعزامی از مرکز آموزشی ناجا و تیم های کمکی از انتظامی استان همدان، در طرح نوروزی مشارکت دارند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.