| کد خبر: 163725 |

فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دلفان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون اکیپ‌های نوروزی سیار راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان در نقاط پرتصادف فعالیت شبانه‌روزی دارند.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون اکیپ‌های نوروزی سیار راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان در نقاط پرتصادف فعالیت شبانه‌روزی دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، محسن لطیفی‌نیا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلفان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش سفرها برای ارتقای ضریب ایمنی راههای شهرستان دلفان از روزهای پایانی سال ۹۶ تا آغاز سال جدید اقدامات زیادی صورت گرفته که از مهمترین آنها می توان به خط کشی محورهای پرتردد، لکه گیری با آسفالت سرد، نصب تابلو و گاردریل، نصب بنرهای نوروزی و... اشاره کرد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی گشت‌های کشیک ایام نوروز نیز در حوزه‌های کاری راهداری؛ حمل و نقل و مجتمع های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌های بین‌راهی برقرار و در طرحی جدید تعدادی از اکیپ‌ها و ماشین‌آلات در نقاط پرتصادف نظیر پیچ گاوکش، تقاطع زالی، پیچ کن کت و امیرآباد گشور با چراغ گردان جهت جلوگیری از حوادث احتمالی مستقر گردیدند که به نوبه خود در جلب رضایت کاربران راه و همچنین کاهش تصادفات نقش بسزایی داشته است.

لطیفی‌نیا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایست بازرسی گشور به عنوان ورودی شهرستان دلفان محسوب می شود برای ساماندهی آن اقدام به نصب نیوجرسی، بشکه‌های ایمنی، انواع تابلو و تعمیر چراغ های روشنایی و نظافت آن نمودیم که امیدواریم مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.