| کد خبر: 163449 |

تردد خودروها در استان یزد 12درصد افزایش یافت

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: تردد خودروها در جاده های این استان تا دوم فروردین ماه 97 و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، 12 درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد گفت: تردد خودروها در جاده های این استان تا دوم فروردین ماه 97 و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، 12 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان یزد سعید برازنده مقدم روز جمعه اظهار کرد: هم اکنون 76 سیستم تردد شمار جاده ای در استان نصب است که از 23 اسفند 96 تا دیروز( پنجشنبه)، 2 میلیون و 480 مورد تردد ثبت شد.

وی افزود: 18 دستگاه دوربین نظارتی و 39 دستگاه دوربین ثبت تخلف رانندگی در استان نصب و موارد تخلف را آنلاین ثبت می کند.

سرپرست اداره کل راهداری استان تاکید کرد: در هر محل 2 دستگاه دوربین نصب است که هم ثبت لحظه ای سرعت خودرو و هم میانگین سرعت خودرو را در حد فاصله 2محل نصب دوربین ثبت می کند.

این مسئول ، سرعت بالای خودرو و خواب آ‌لودگی را دلیل بیشتر واژگونی خودروها در استان یزد دانست و یادآور شد : به همین دلیل با ایجاد ایستگاه‌ هایی در مسیر راه تلاش شد، آمار واژگونی‌ ناشی از این 2 عامل تا حدودی کاهش یابد.

استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2250 کیلومتر راه روستایی دارد که 1267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی است.

راهداری و حمل و نقل استان در 2 بخش جابه جایی مسافر و حمل بار و نگهداری ، حفظ و ایمنی جاده فعالیت دارد که تنها در بخش راه ها چهار هزار و 600 کیلومتر راه در استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.