| کد خبر: 1619 |

احداثکمربندی دوم شهر ارومیه آغاز می‌شود

تین نیوز | استاندار آذربایجان غربی گفت: کمربندی موجود شهر ارومیه پاسخگوی ترافیک این شهر نیست بنابراین باید احداث کمربندی دوم مطالعه و آغاز شود.
 قربانعلی سعادت در آیین بهره برداری از فاز اول تقاطع غیر همسطح امامت ارومیه با تقدیر از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت شهری و دست اندرکاران پروژه تقاطع غیرهمسطح امامت اظهار کرد: توسعه شهر ارومیه بعنوان یک شهر زنده و پویا در منطقه شمال غرب کشور، همچنان باید تداوم داشته باشد.
 
وی افزود: توسعه و ترقی یک شهر باید متناسب با نیازهای آن پیش رود و خود را با وضعیت جدید شهر سازگار سازد چرا که در این صورت است که آسایش و آرامش شهروندان تامین و همچنین به نیازهای آنان پاسخ داده می شود.
 
احداث کمربندی دوم برای شهر ارومیه ضروری است
 استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه احداث کمربندی دوم برای شهر ارومیه ضروری است، افزود: از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست دارم مطالعات مربوط به احداث کمربندی دوم شهر ارومیه را آغاز کند چرا که کمربندی موجود پاسخگوی نیازهای موجود در بخش حمل و نقل شهری نیست.
 
وی با اظهار اینکه امروز در بحث شهرسازی به دستاوردهای فنی و مهندسی خوبی رسیده ایم، بیان کرد: باید با بکارگیری تجربیات موجود و با استفاده از دانش فنی مهندسان داخلی، گام های بلندتری در مسیر رسیدن به توسعه پایدار و همچنین ارائه خدمات بهینه به شهروندان برداریم.
 
اثربخش بودن مدیریت متمرکز شهری
 استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت متمرکز و یکپارچه شهری به همراه حمایت و پشتیبانی شورای شهر فعال و خوش فکر می تواند مسیر جذب سرمایه گذاری ها را در جهت تحقق اهداف توسعه و شکوفایی شهرها هموار سازد که ما این مساله را خوشبختانه در شهر ارومیه شاهد هستیم و امیدواریم شاهد تداوم آن باشیم.
 
سعادت با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در حقیقت اتاق فکر شهر و شهرداری به شمار می‌رود، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه توانسته اند با اتحاد و همدلی، نیازها و ملزومات و همچنین مسائل و مشکلات شهری را شناسایی کنند و برای مرتفع نمودن آنها برنامه ریزی های لازم را انجام دهند که این مساله موجب مسرت است و باید الگویی برای سایر شهرهای استان باشد.
 
شهید مهدی باکری الگوی مدیران

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باکری نیز گفت: شهید مهدی باکری انسانی وارسته، رئوف، تلاشگر و مردم دوست بود که مدتی را نیز در کسوت شهردار ارومیه فعالیت نمود و کارنامه درخشانی را از خود در این مدت به یادگار گذاشت که باید بعنوان یک الگو مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.
 
استاندار آذربایجان غربی یاد و خاطره شهید حمید باکری را گرامی داشت و گفت: از جمله خدمات ارزنده و ماندگار این شهید بزرگوار و والامقام، دوران خدمت ایشان بعنوان مسئول جهاد سازندگی منطقه سرو ارومیه بود که در این مدت توانست کارهای ماندگاری مانند احداث مدرسه در تمام روستاهای آن منطقه را انجام دهد.
 
اعتماد به توانمندی های داخلی شاخصه های اقتصاد مقاومتی است
 سعادت به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: خلاقیت، نوآوری، اتکای به نفس و اتکای به دانش بومی و اعتماد به ظرفیت ها و توانمندی های موجود از جمله اصلی ترین شاخصه های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است که باید مورد مداقه مسئولان استان قرار گیرد.
 
وی اظهار کرد: نیروهای انقلابی در طول دوران انقلاب اسلامی با الهام از مکتب امام راحل و شهدای والامقام اثبات نموده اند که در هر عرصه ای وارد شوند دچار تزلزل نخواهند شد و با تکیه بر امکانات موجود در جهت سازندگی کشور گام برخواهند داشت و امروز نیز در عرصه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پیشگام است.
 
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم از تلاشگران و دست اندرکاران پروژه تقاطع غیرهمسطح امامت قدردانی کرد و گفت: بنا به فرموده اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آنان که با نیتی الهی به فکر آسایش و آرامش مردم هستند نزد خداوند متعال ماجور هستند و مشمول الطاف الهی خواهند بود.
 
وی یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهیدان مهدی و حمید باکری را گرامی داشت و افزود: شهداء شایسته ترین الگوی خدمتگزاری مخلصانه می باشند و حرکت در مسیر صحیح خدمت رسانی به مردم را به ما آموخته اند.
 
محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از طرح های در دست اقدام و طرح های عمرانی پیش بینی شده برای سال آتی پرداخت و گفت: از تلاش ها و حمایت های بی دریغ مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی از مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با این حمایت ها شاهد توسعه و شکوفایی روزافزون شهر ارومیه باشیم.
 
وی افزود: گره گشایی برخی مشکلات شهر ارومیه در کمیسیون ماده 5 استان، حضور مستقیم در جلسه تصویب بودجه شهرداری ارومیه، انتصاب هادی بهادری از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به سمت معاونت امور عمرانی استاندار و حمایت از سرمایه گذاری در پروژه های شهری از جمله مهترین اقدامات ارزشمند استاندار آذربایجان غربی در حمایت از مجموعه مدیریت شهری در چند ماه گذشته بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
در این مراسم از تلاشگران و مجریان پروژه تقاطع غیرهمسطح امامت با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.