| کد خبر: 160838 |

آغاز عملیات احداث راه اصلی منطقه ویژه اقتصادی نمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین با 50 میلیارد ریال اعتبار به طول 4.5 کیلومتر آغاز شد.

تین نیوز

محبوب حیدری گفت: برای احداث این طرح 12هزار و 500 تن حجم آسفالت ،25هزار و 719 مترمکعب خاکبرداری و 39هزار و 926 متر مکعب خاکریزی مورد نیاز است.
وی اظهار کرد: بهره برداری از این طرح موجب تسهیل رفت و آمد به منطقه ویژه اقتصادی و حمل و نقل محصولات کشاورزی شده و در رونق روستاهای همجوار و توسعه اقتصادی شهرستان نمین تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی راه اصلی کلور - درام در شهرستان خلخال خبر داد وگفت: برای احداث این طرح 33 هزار و 470 متر مکعب بتن ریزی ، 829هزار متر مکعب خاکریزی و 1834400میلیون و 834 هزار 400 متر مکعب خاکبرداری مورد نیاز است.
وی افزود: طول این راه در 2 استان اردبیل و زنجان 55 کیلومتر است که 40 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.
حیدری درباره افتتاح طرح های راهسازی افزود: دهه فجر امسال هفت طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی و 2 طرح عمرانی با 426 میلیارد و 700 میلیون ریال در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: بیمارستان پارس آباد ،ساختمان امور مالیاتی جعفر آباد ،بهسازی و آسفالت راه امیدچه- دیجویجین ، بهسازی و آسفالت راه اردبیل-حور، بهسازی و آسفالت راه سید آباد- احداث و آسفالت راه روستایی 'چو نگونش'، بهسازی و آسفالت راه روستایی سیفی لو، بهسازی و آسفالت راه روستایی قانلی بلاغ، بهسازی و آسفالت راه روستایی آتشگاه از جمله طرح هایی است که در دهه فجر به بهره بردرای رسید .
براساس آمارهای موجود در چهار سال اخیر بیش از 107 کیلومتر راه اصلی و فرعی جدید در استان اردبیل احداث شده است.

منبع: ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.