| کد خبر: 160648 |

در شماره 150 هفته‌نامه حمل‌ونقل بخوانید

◄ روایتی از رانندگانی که ندانسته در دام مافیای مواد مخدر می‌افتند

پرونده گرفتاری رانندگان در تور قاچاقچیان را می‌توانید در صفحات 12 و 13 این شماره بخوانید.

تین نیوز

با تشدید شرایط بحرانی آب‌وهوا در روزهای برفی و حواشی مربوط به آن، شماره 150 هفته‌نامه حمل‌ونقل با عکس و عنوان «پشت پرده یک تخریب سفید» منتشر شد.

به گزارش تین‌نیوز، عنوان اصلی این شماره هفته‌نامه با تیتر «من بی‌گناهم» به شرح روایتی دست اول از رانندگان خودروهای سنگین می‌پردازد که نادانسته و بی‌هیچ اطلاع قبلی به دام باندهای قاچاق مواد مخدر افتاده‌اند. در این گزارش که به‌صورت مبسوط به مصائب رانندگان در دام‌افتاده می‌پردازد، از مدارک و مستنداتی نام برده شده که با این موضوع در اختیار هفته‌نامه قرار گرفته است.پرونده گرفتاری رانندگان در تور قاچاقچیان را می‌توانید در صفحات 12 و 13 این شماره بخوانید.

همان‌طور که گفتیم «پشت پرده یک تخریب سفید» از دلیل تعلیق پروازهای کشور در اثر بارش برف می‌گوید. وضعیتی که پروازها به‌دلیل به‌موقع رسیدن پرواز بعدی لغو می‌شد و شرکت‌ها نیز از ارسال پیامک برای آگاهی مردم از لغو یا تاخیر پروازها دریغ کرده بودند.

سرمقاله این شماره نیز با تیتر جنجالی «فرودگاه بهانه است؛ آخوندی نشانه» به قلم سردبیر هفته‌نامه از انتقادهای وارده به عملکرد فرودگاه‌ها که درواقع وزیر راه را نشانه گرفته است، پرده بر می‌دارد. اشاره این یادداشت به انتقادات وارده نیست بلکه به تخریب‌هایی است که تحت لوای نقد در فضاهای رسانه‌ای و مجازی بر بدنه حمل‌ونقل هوایی وارد آمده است. تخریب در روزهای پایانی نزولات جوی که پروازها به صورت طبیعی برقرار بودند و از هیچ تلاشی برای بحرانی جلوه دادن شرایط مضایقه نکرد.

«کرج؛ خیلی نزدیک، خیلی دور» به وضعیت بد شهرستان کرج در 48 ساعت بحرانی برف و بوران مناطق شمال و مرکزی ایران می‌پردازد. می‌پردازد. در این گزارش به عدم خبررسانی یک رسانه مستقل در آن شرایط نیز انتقاد شده است. رسانه مستقل و خصوصی‌ای که در این شرایط وجود نداشت.

 شماره 150 هفته‌نامه حمل‌ونقل در عناوین اصلی خود، جزئیات بودجه شهرداری تهران در سال 97 را در ارجاع به صفحه11 و در گفت‌وگو با رییس کمیته اقتصادی شورای‌شهر تهران تحلیل کرده است.

دیگر عناوین نشریه عبارتند از: با افزایش قیمت بلیت اتوبوس مخالفیم در صفحه6؛ بلیت قطار نوروز 97 گران نخواهد شد در صفحه 7؛ طلب کمک از دستگاه قضا و پلیس برای کنترل قیمت بلیت در صفحه 9 و بار خاطر یا یار شاطر در صفحه4.

همچنین مخاطبان عزیز هفته‌نامه حمل‌ونقل برای ارائه نظرات، نقدها و پیشنهادهای خود می‌توانند از طرق زیر در تماس باشند:

شماره پیامک: 30004114

آدرس ایمیل: info@tweekly.ir 

شماره تماس: 44603785-021

bot تلگرام:  tinnewsbot@

تلگرام: tweekly_ir@

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.