| کد خبر: 158854 |

بهره‌برداری از پروژه مدیریت آزادراه‌ها ؛ به زودی

مدیرکل دفتر نظارت بر آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بهره‌برداری پروژه مدیریت آزادراه‌ها در شبکه GIS در آینده نزدیک خبر داد و گفت: علاوه بر اطلاعات آزادراه‌ها؛ تأسیسات، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، دوربین‌های نظارت تصویری، تابلوهای تبلیغاتی به علاوه قابلیت گزارش گیری برای کاربران فراهم شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر نظارت بر آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بهره‌برداری پروژه مدیریت آزادراه‌ها در شبکه GIS در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، حسین متولی‌حبیبی، افزود: علاوه بر اطلاعات آزادراه‌ها، تأسیسات، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، دوربین‌های نظارت تصویری، تابلوهای تبلیغاتی به علاوه قابلیت گزارش گیری برای کاربران فراهم شده است.

وی گفت: پروژه مدیریت آزادراه‌ها در شبکه GIS که سال 1396 در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تعریف شده است به زودی به بهره برداری می رسد.

متولی حبیبی هدف از اجرای این پروژه را گردآوری اطلاعات آزادراه‌ها در یک شبکه GIS عنوان کرد و گفت: همچنین نرم‌افزاری در کنار این سامانه تعریف شده است که قابلیت ذخیره کردن، نمایش دادن و گزارش‌گیری‌های مختلف اطلاعات مورد نظر را دارد.

مدیرکل دفتر نگهداری آزادراه‌ها تصریح کرد: بدین ترتیب با استفاده از سامانه مدیریت آزادراه‌ها در شبکه GIS فرایند مربوط به مدیریت اطلاعات آزادراه، مکانیزه می‌شود.

متولی حبیبی افزود: نرم‌افزار مذکور علاوه بر اطلاعات آزادراهی، تأسیسات، مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، دوربین‌های نظارت تصویری، تابلوهای تبلیغاتی و سایر موارد را در بر می‌گیرد.

به گفته وی،  این سامانه تحت محیط شبکه اینترنت کار می‌کند و علاوه بر دسترسی مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، امکان دسترسی شرکت‌های آزادراهی برای به‌روز رسانی اطلاعات نیز در آن پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد:  با تکمیل این پروژه یک بانک اطلاعاتی جامع و متمرکز برای آزادراه‌های کشور طراحی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.