| کد خبر: 158327 |

نصب دوربین در جاده‌های دوطرفه همدان الزامی است

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های دوطرفه همدان گفت: باید روی جاده‌های دوطرفه سرمایه‌گذاری کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های دوطرفه همدان گفت: باید روی جاده‌های دوطرفه سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش تین‌نیوز، رضا عزیزی امروز در همدان با اشاره به افزایش تصادفات بومی در استان، اظهار کرد: سال گذشته 48 درصد از تصادفات غیر بومی بود که امسال به 22 درصد رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال عمده کشته‌های تصادفات استان افراد بومی بودند، افزود: دوربین‌های کنترل سرعت در بزرگراه‌های استان نصب شده اما جاده‌های دو طرفه فاقد دوربین‌ هستند.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در جاده‌های دوطرفه، دوربین کنترل سرعت نصب نشده و  نیاز به دوربین در چنین جاده‌هایی صد درصد است، خاطرنشان کرد:‌ اولویت فعلی در راه‌سازی است و اداره راه و شهرسازی استان باید از افزایش کمی جاده‌های استان جلوگیری کند.

وی با تأکید به سرمایه‌گذاری اداره راه و شهرسازی روی جاده‌های دوطرفه که تصادفات دسته‌جمعی در آن رخ می‌دهد و غیر قابل کنترل است، تصریح کرد: اولویت نخست سرمایه‌گذاری جاده‌های دوطرفه در همدان مربوط به جاده منتهی به غاز علیصدر است که تا بیجار ادامه دارد.

عزیزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، 40 نفر در این مسیر کشته شده‌اند، افزود:‌ دوربین‌هایی در آزادراه‌‌ نصب شد و تصادفات کاهش یافت اما تصادفات در جاده‌های دوطرفه افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام جوانب را در نظر گرفت و تنها به یک موضوع نپرداخت و بقیه را نادیده گرفت.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.