| کد خبر: 158316 |

◄ 5 درخواست رانندگان و مالکان سوخت‌رسان از مسئولان

رانندگان و مالکان تانکرهای سوخت‌رسان خواسته‌های خود را از مسئولان اعلام کردند.

تین نیوز

چند ماهی است که مالکان و رانندگان سوخت‌رسان اعتراضاتی را نسبت به وضعیت شغلی خود به شیوه‌های گوناگون ابراز داشته‌اند که به اعتقاد آنان مشکلات به وجود آمده نتیجه اجرای طرح برندینگ شرکت نفت است.

به گزارش تین‌نیوز در این زمینه رانندگان و مالکان تانکرهای سوخت‌رسان پیامی در گروه‌های تلگرامی منتشر کرده و در آن خواسته‌ها خود را از مسئولان اعلام کرده‌اند.

در این پیام برچیده شدن کامل طرح برندینگ در شرکت نفت (بخش حمل‌ونقل) به عنوان یکی از خواسته‌های مهم و در اولویت آنان اعلام شده است.

خواسته دیگر این رانندگان افزایش کرایه‌ها طبق تورم اعلامی خود دولت در سال‌های ۹۵ و ۹۶  در مجموع حدود ۲۲ درصد و پرداخت به موقع آن است.

اجباری نشدن نصب سامانه سپهتن تا موقعی که زیرساخت‌های آن از جمله مکان ایمن و امن جهت توقف فراهم و هزینه آن طبق قانون از محل هدفمندی یارانه‌ها توسط شرکت نفت پرداخت نشده و ساعت رانندگی حل نشده، از دیگر خواسته‌های آنان است.

اختصاص بار بیشتر به بخش حمل جاده‌ای به مقداری که صافی کرایه حداقل جوابگوی اقساط نفتکش‌های واگذاری و مخارج زندگی نفتکش‌داران باشد و به رسمیت شناختن و تامین خواسته‌های به‌حق و قانونی انجمن‌های صنفی به عنوان نماینده واقعی بخش خصوصی تانکرداران کشور توسط کلیه ارگان‌های ذیربط نیز خواسته‌های دیگر رانندگان و مالکان تانکرهای سوخت‌رسان است.

آنان همچنین خواستار برچیده شدن سیستم اتوماسیون در قسمت نوبت‌دهی که با توجه به مشکلات فراوان نارضایتی عمومی در طول ۲ سال اخیر به همراه داشته نیز خواسته دیگر آنان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.