| کد خبر: 157790 |

رئیس پلیس راه البرز :

بار ترافیکی محور کرج -چالوس بسیار روان و عادی است

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ریزش سنگ در محور چالوس ناچیز بود و راهداری این موارد را با کمک پلیس راهور پاکسازی کردند گفت: در محور کرج به چالوس از نظر ترافیکی هیچ مشکلی وجود ندارد و حجم ترافیک محور چالوس از روز‌های دیگر نیز روان‌تر است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ریزش سنگ در محور چالوس ناچیز بود و راهداری این موارد  را با کمک پلیس راهور پاکسازی کردند گفت: در محور کرج به چالوس از نظر ترافیکی هیچ مشکلی وجود ندارد و حجم ترافیک محور چالوس از روز‌های دیگر نیز روان‌تر است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: در محور کرج به چالوس از نظر ترافیکی هیچ مشکلی در حال حاضر وجود ندارد و حجم ترافیک محور چالوس از روز‌های دیگر نیز روان‌تر است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: شب گذشته آزاد راه کرج - قزوین بعد از وقوع زلزله دارای بار ترافیک سنگین بود و بعد از آن به دلیل شایعات ریزش سنگ در محور چالوس بار ترافیکی بسیار عادی و روان شد.

گودرزی با بیان اینکه محور چالوس در روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه می‌شود گفت: این محدودیت طبق روال عادی هفته‌های گذشته است ولی اگر اتفاقی رخ دهد تصمیم‌گیری جدیدی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ریزش سنگ در محور چالوس بسیار کم و ناچیز بود و راهداری این موارد بسیار کم و محدود چند سنگ را با کمک پلیس راهور پاکسازی کردند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.