| کد خبر: 157508 |

جذب سرمایه‌گذار اولویت اصلی ماست

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: صرفاً با بودجه دولتی نمی‌توان کاستی‌ها را برطرف کرد به این سبب جذب سرمایه‌گذار اولویت اصلی کار ما در توسعه صنعت حمل و نقل و مسکن استان است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: صرفاً با بودجه دولتی نمی‌توان کاستی‌ها را برطرف کرد به این سبب جذب سرمایه‌گذار اولویت اصلی کار ما در توسعه صنعت حمل و نقل و مسکن استان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، عباس پورسلان در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذار چینی محور اهواز- ایذه – لردگان در جمع خبرنگاران گفت: بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده‌ایم و قصد داریم با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف حمل و نقل و مسکن مشکلات را برطرف کنیم.

 وی افزود: در چند سال اخیر فصل نوینی از ارتباطات با سرمایه‌گذاران خارجی پیش آمده است. تمایل داریم از این فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را به سود طرفین انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: خوزستان به دلیل داشتن شرایط متعدد، فرصت‌های متنوعی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. فرصت‌هایی در بخش حمل و نقل به‌ویژه در بخش‌های راه و مسکن مهیاست و آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این بخش‌ها هستیم.

پورسلان با اشاره به پیگیری‌های ویژه در خصوص جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گفت: در بخش راه، جلسات متعددی را با سرمایه‌گذاران خارجی برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از این پس نیز زمان و توان بیشتری را برای معرفی فرصت‌هایی که قابلیت سرمایه‌گذاری را دارند اختصاص می‌دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز معرفی و در خصوص آن بحث و تبادل‌نظر شد پروژه آزادراه اهواز – ایذه – لردگان است که هیئت سرمایه‌گذار چینی- ایرانی از آن به‌صورت زمینی و هوایی بازدید کرده‌اند.

پورسلان افزود: این پروژه یکی از اولویت‌های ما برای سرمایه‌گذاری است. در این مسیر اجرای خط آهن هم از دیگر اولویت‌های ماست. این جلسه را به عنوان آغاز فصلی نو در ارتباطات دوجانبه پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: با کمال میل این جلسات را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم و آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

در ادامه سون شائو مینگ، نایب‌رئیس شرکت پاسیفیک کانستراکشن اظهار داشت: کشور ایران و چین دوستی دیرینه‌ای با یکدیگر دارند. بسیار مشتاق هستیم تا در ایران به‌ویژه خوزستان، سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: اعتقاد راسخ دارم که دو ملت ایران و چین همیشه یار و یاور هم بوده‌اند.

نایب‌رئیس شرکت پاسیفیک کانستراکشن گفت: علاقه داریم که در زمینه‌های ساخت و ساز در ایران سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم دوستی دو ملت را نزدیک‌تر کنیم.

شائو مینگ ادامه داد: شرکت ما در زمینهٔ زیرساخت‌ها و ساخت‌وسازها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی افزود: شرکت پاسیفیک کانستراکشن در سال گذشته ۷۵ میلیارد دلار گردش مالی داشته است.

سرمایه‌گذار چینی تصریح کرد: این شرکت در کشور چین بیش از یک‌هزار پروژه اجرایی را به سرانجام رسانده است.

نایب‌رئیس شرکت پاسیفیک کانستراکشن گفت: بسیار امیدواریم تا بتوانیم فرصت مشترکی را برای همکاری دوجانبه پیدا کرده و به‌صورت مشترک با یکدیگر همکاری کنیم.

 مسیر اهواز – ایذه – لردگان ۳۲۱ کیلومتر می‌باشد که با اجرای این آزادراه به ۲۷۱ کیلومتر کاهش می‌یابد.

 همچنین با اجرای این پروژه زمان سفر در مسیر اهواز تا اصفهان دو تا دو و نیم ساعت کاهش می‌یابد.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.