| کد خبر: 157422 |

کارشناس روابط بین الملل:

بارش باران در استان هرمزگان/ چهار محور مسدود در کشور

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: در حال حاضر بارش باران در استان هرمزگان در محور لنگه - پارسیان اعلام شده است.

تین نیوز

 پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: در حال حاضر بارش باران در استان هرمزگان در محور لنگه - پارسیان اعلام شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه پلیس راهور،هم اکنون سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 چهار محور مسدود در کشور

پلیس راهور همچنین محورهای دارای مسدودیت در کشور را اعلام کرد که شامل محور اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان است و در محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استان های شرق تهران و مازندران (از تاریخ هفتم آبان تا 30 آذرماه همه روزه به صورت 24 ساعته) و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم) انجام خواهدشد.

محورهای دارای محدودیت

پلیس راهور ناجا همچنین محورهای دارای محدودیت را 6 محور عنوان کرد و این محورها شامل استان البرز (محورکرج - چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75) تاتاریخ 20 اسفند 96 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ساعت0800 تا 1700) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 0800 تا 1200) - عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک، غرب استان تهران (محور قدیم تهران - قم حدفاصل 15تا48) تا تاریخ 20 اسفند 96روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 0800 تا 1800) و روزهای سه شنبه (از ساعت 0800 تا 1400) - عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک است.

همچنین در استان سمنان محور گرمسار شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه (تاریخ یکم تا سی ام آذر از ساعت 0700 تا 1700 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

پلیس راهور ناجا اعلام کرد، در استان البرز محور آزادراه کرج-قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در روزهای جمعه مورخ سوم آذر محدوده پل حسین آباد و دهم آذرماه محدوده امام زاده طاهر و 24 آذرماه محدوده شرکت سویا از ساعت 0600 تا 1100تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین استان قزوین لاین جنوبی آزادراه قزوین - رشت کیلومتر 55 تا 65 از تاریخ 25 تا 29 آذرماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 0800 تا 1700 روز چهارشنبه از ساعت 0800 تا 1200 نصب روشنایی تونل شیرین و با رعایت جوانب احتیاط، محور (سیرجان - حاجی آباد) در استان هرمزگان، تردد تمامی خودروها از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.


 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.