| کد خبر: 157075 |

تردد بیش از ۳۷۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان خراسان جنوبی

تردد بیش از ۳۷۰ هزار وسیله نقلیه طی ۳ شبانه‌روز پایانی هفته گذشته در جاده‌های استان خراسان جنوبی صورت گرفته است.

تین نیوز

تردد بیش از ۳۷۰ هزار وسیله نقلیه طی ۳ شبانه‌روز پایانی هفته گذشته در جاده‌های استان خراسان جنوبی صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، بنا بر اعلام حمیدرضا سلطان دوست سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان جنوبی بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی ۳ شبانه‌روز پایانی هفته گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۶۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روزهای قبل افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته و محورهای دارای بیشترین تردد طی ۳ شبانه‌روز پایانی هفته گذشته: محور بیرجند- سربیشه، آرین شهر- بیرجند بوده است.

همچنین با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و برودت هوا خواهشمند است رانندگان عزیز قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و با رعایت احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ و با اطمینان از کارکرد خودرو، وسایل گرمایشی خودرو سفرهای خود را به انجام رسانند.

هموطنان عزیز می‌توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۸۹۲۵۲۵۲, ۳۲۳۴۲۰۷۶ - ۰۵۶ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به هموطنان گرامی در مورد وضعیت راه‌های استان و کشور است. همچنین هموطنان عزیز می‌توانند با ارسال کد شهر مبدأ و کد شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های مورد نظر و مسافت بین شهرها اطلاع یابند و یا برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir مراجعه کنند

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.